Gå til innhold

meget deprimert! dama gravid, elsker meg ikke?

Anbefalte innlegg

Gjest rosaskyer

Lurer utrolig på hva jeg skal gjøre! For å ta alt fra starten (beklager, dette blir langt) Jeg og hun jeg er sammen med møtte hverandre i Mars i år. Vi kjente hverandre på ungdomskolen, men har ikke snakket så mye siste 8 år ca. Hun har 3 barn fra før, å samme har jeg (jeg har ikke daglig omsorg for mine) men bor sammen med hennes. I starten var alt helt perfekt! Jeg har faktisk aldri kjent lignende følelser for noen noengang! Jeg har tidligere vært gift (et dårlig forhold), å har virkelig rast fra meg her i livet når det gjelder alle mulige ting uten å gå mer inn på dette) Vi har nå skaffet oss eget hus sammen å i starten var alt bare bra. Vi har endel problemer i det siste med bla. en bekymringsmelding til barneværnet, økonomiske problemer (ganske store), krangel mellom mor og barnefar å flere andre ting. Jeg har alltid hatt ekstremt bra psyke, å alltid vært en som hjelper folk som trenger å snakke med noen (hobby psykolog nesten) Hun har derimot hatt/ har ekstremt store problemer med kroppen sin. Hun mener hun er feit, stygg, ekkel osv. Å hun har hatt diagnose å fått behandling for både bulimi og anoreksia. Hun nekter å vise seg naken uansett. Nå er hun blitt gravid i 9. uke, å siste 5 ukene har faktisk vært et rent helvette her, å det blir bare værre å værre virker det som. Det virker faktisk som at hun ikke elsker meg lengre. Hun sa rett ut igår når vi hadde en rolig å seriøs samtale om dette temaet at hun kunne ha sex med meg, men hun orket ikke all klining og kyssing osv. så skulle vi ha sex å hun sa at jeg bare skulle ta av henne undertøyet å "stappe den inn". Vi hadde da ikke hatt sex på 1 uke!! Hun fikk som hun sa, å hun er normalt aldri den som bare ligger der, å hvertfall ikke den som ikke kommer med lyder. Men nå bare lå hun der å nesten sovnet (hvertfall prøvde). Hun sier hun elsker meg, men det kjennes så kaldt ut. Hun "nusser meg" men det virker også som at det er sånne "må bare gjøre det kyss". Å det er kanskje max 2 ganger på en dag. Hva er det alt dette kan skyldes, å vill det bli bra igjen? Er det sånn at jeg kan gjøre noe for at det kan bli bedre, eller går det seg til etterhvert? Jeg er skikkelig deprimert blitt, å faktisk så deprimert at det går utover absolutt alt om dagen. Klarer ikke smile eller noe. Elsker hun meg? Idag på bussen satt jeg i mine egne tanker igjen, å hun spurte om jeg var sliten. Jeg svarte at neida, det var jeg ikke. Da fikk jeg høre "så du er på det humøret igjen nå da!" som om det er forferdelig at jeg blir deprimert siden jeg er usikker på om hun elsker meg. Hun sier også at siden jeg blir sånn så minner jeg om eksen hennes, som hun bare snakket stygt om (jeg vet han var psykopat, psykelig sjalu osv) Nå har hun forresten også spurt meg om hun kan få helt ledig til bare å være seg selv en gang eller 2 i mnd. Jeg ser normalt ikke noe feil i dette. Men hun har i tillegg sagt at hun trenger noe mer spenning i hverdagen! Å da ringer ALLE varselblinkerene mine!! Hun er jo veldig deprimert selv fra tid til annen. Å har problemer med å knytte seg til noen som helst. sier klart å tydelig at hennes problemer er det ingen som har noe med, å ikke engang jeg. Hun vill ikke dele noe med meg sånn sett.¨ Er det sånn at alt mitt håp er ute? Eller er dette noe som kan relateres til graviditeten? Trenger virkelig råd fra dere der ute! Mvh mann på 25 som gråter seg i søvn, å som elsker prinsessa si overalt i hele verden

Fortsetter under...

Seks unger til sammen og et til på vei, med en dame som er så ustabil... Stakkars barn. Problemet er ikke om hun elsker deg eller ei. Dere (særlig hun) trenger hjelp utenfra.

Tviler på at noen her kan gi deg noe fornuftig svar som vil hjelpe. Kontakt lege med en gang og få henvisning til noen fortest mulig. Jordmor kan muligens også hjelpe.

Seks unger til sammen og et til på vei, med en dame som er så ustabil... Stakkars barn. Problemet er ikke om hun elsker deg eller ei. Dere (særlig hun) trenger hjelp utenfra.

Tviler på at noen her kan gi deg noe fornuftig svar som vil hjelpe. Kontakt lege med en gang og få henvisning til noen fortest mulig. Jordmor kan muligens også hjelpe.

Beklager at jeg ikke sa det litt mer korekt. Jeg har ingen som helst kontakt med mine 3 barn da dem ikke bor i Norge. Er kun hennes barn, å vi har dem 70%.

Beklager at jeg ikke sa det litt mer korekt. Jeg har ingen som helst kontakt med mine 3 barn da dem ikke bor i Norge. Er kun hennes barn, å vi har dem 70%.

Allikevel, hun er gravid og tydelig så utenfor at dette tror jeg ikke kan fikses uten hjelp utenfra. Om det er svangerskapet som har fremkalt det så trenger hun fortsatt hjelp, sånt kan bli svangerskapsdepresjoner og det som verre er.

Allikevel, hun er gravid og tydelig så utenfor at dette tror jeg ikke kan fikses uten hjelp utenfra. Om det er svangerskapet som har fremkalt det så trenger hun fortsatt hjelp, sånt kan bli svangerskapsdepresjoner og det som verre er.

Jeg har spurt om dette flere ganger, da jeg vill veldig at hun eller vi går til psykolog. Men hun nekter i alle retninger. Jeg har kjørt alle mulige metoder på henne, men hun sier klart ifra at hun går ikke til psykolog igjen noengang uansett hva som skjer fordi dem har verdens lateste jobb. "bare sitte å høre på andres problemer, å be om en ny time for å tjene enda mer penger" å det hjelper ikke sier hun!

Jeg har spurt om dette flere ganger, da jeg vill veldig at hun eller vi går til psykolog. Men hun nekter i alle retninger. Jeg har kjørt alle mulige metoder på henne, men hun sier klart ifra at hun går ikke til psykolog igjen noengang uansett hva som skjer fordi dem har verdens lateste jobb. "bare sitte å høre på andres problemer, å be om en ny time for å tjene enda mer penger" å det hjelper ikke sier hun!

Da ville jeg ringt fastlegen hennes og uttrykt bekymring.

Dessuten, du kan ikke reparere henne. Om hun har bestemt seg for å forgå, og dra deg med seg ned i det hele. Så er det lite du kan gjøre annet enn å stille krav. Eller gå i fra.

Hun må ville og ønske å få det bra selv.

Annonse

Gjest Elextra

Dere har vært sammen i fem måneder og har rukket å flytte sammen (tross barn - da tar en seg gjerne bedre tid), kjøpe hus og nå bli gravide? Dere kaster ikke bort tiden!

Det er meget vanlig å være "hormonell" og litt ustabli psykisk når man er gravid. Mange har også mye lavere sexlyst enn de pleier. Det er ikke unormalt at det går en uke uten sex - uansett graviditet. Hun kysser deg to ganger pr. dag, og du synes det er lite!?

Jeg synes ingen ting tyder på at hun ikke er glad i deg/elsker deg, men det kan virke som om du "kveler" henne med din kjærlighet og behov for bekreftelse. At hun ønsker seg alenetid en til to ganger i måneden (helt normalt!) kan også tyde på dette, og å ønske seg litt mer spenning i tilværelsen er også helt normalt.

Nei, kan godt forstå at dere har det tøft i denne konstellasjonen, og antakelig kan dere ha godt av å snakke med noen, f.eks. familiekontor eller parterapeut av noe slag. Men ikke gjør det verre enn det er ved å tvile på hennes kjærlighet.

Sier med Sting: "If you love somebody, set them free"!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...