Gå til innhold

Bursdagspresang fra mannen

Anbefalte innlegg

Gjest Kathinka.K.

Jeg hadde bursdag her i vår, såkalt rund dag og jeg gledet meg til presang fra mannen min. Men jeg fikk ingenting, han måtte vente på lønning noen dager senere og det var selvsagt greit. Nå har det gått flere måneder og fremdeles ingen presang. Jeg ønsket meg noe jeg virkelig trenger, og jeg har innimellom hintet om det. Mannen min beklager at han ikke har fått kjøpt noe, å sier at han har dårlig samvittighet. Jeg synes det er dårlig gjort og er oppriktig lei meg.

Ikke greier jeg å glemme episoden heller. Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382874-bursdagspresang-fra-mannen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du har allerede hintet, han har beklaget og sier han har dårlig samvittighet. Da er det ikke stort mer du kan gjøre. Jeg ville hatt en gave fordi min mann hadde ønsket å gi meg den, ikke fordi jeg hadde "mast" meg til den.

Så jeg hadde vært skuffet og lei meg som du, men ikke gjort noe mer. Litt dårlig av mannen din å ikke få ut fingeren, men kanskje han ikke skjønner at dette betyr mye for deg?

Hei!

Hva jeg hadde gjort vet jeg ikke, er jo ikke stort å gjøre med det.

Hvis man har sagt hva man ønsker seg kan man jo ikke gjøre mer, men rart er det.

Da jeg hadde rundt tall ville min mann lage en stor fest, men alt måtte avlyses, da jeg ikke orker med slike overfladiske forhold, jeg vil heller gå ut med min mann og mine barn, med de som jeg liker å være med. Men gave fikk jeg :) ofte ikke det jeg ønsker meg, men jeg får likevel noe fint, og jeg setter mer og mer pris på hans gaver, slett ike skiftenøkler i systemer, men sexy kjoler og diverse andre ting, det er slikt han liker og nå, j her i syden kommer det jo godt med egentlig.

Og når jeg skal til Tromsø med bella dotte kan jeg ha den ene kjolen om kvelden tenkte jeg på :)

Annonse

Jeg ville kjøpt meg det selv, det som jeg ønsket meg.

Og jeg ville sagt til mannen at "nå har jeg kjøpt meg det som jeg ønsket meg til bursdagen min av deg". Men si det uten å anklage. Og slutt å være lei deg, menn viser ofte omtanke på andre måter enn damer ønsker, det håper jeg din mann også gjør :)

Åååh, da hadde jeg blitt skikkelig lei meg.

Tror du må snakke med ham og fortelle at du blir veldig trist når han ikke kjøper bursdagsgave til deg. Fortell at du ikke forventer å få noe dyrt, om han ikke har råd til det, men at du gjerne vil ha en oppmerksomhet. Fortell at når han ikke kjøper gaven til deg, så føler du deg lite satt pris på, og at det ikke er noen god følelse.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...