Gå til innhold

Vond finger

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Hei! For 3 år siden var jeg med i ett bilkrasj. Den ene pekefingeren min ble da slått mot dashbordet i høy fart. Har etter at det skjedde hatt problemer med vond, øm finger som verker (det var ikke brudd). Hovedsaklig fra knoken og ned til det første leddet. Noen dager er den verre enn andre. Er nå 3 år siden det skjedde og den har ikke blitt noe bedre. Den plager meg ekstra fordi jeg har en praktisk jobb hvor jeg må bruke hendene mye. Hvorfor er den sånn? og tror du dette er noe jeg må plages med resten av livet? Hilsen jente 25

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382912-vond-finger/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stig Bruset - Alt. medisin

Du har sannsynligvis fått en skade av bløtdeler og brusk siden det ikke var noe synlig skade på røntgen. Det kan være nerveskade eller skade av leddkapsel eller sene. Jeg er redd for at det ikke blir bedre av seg selv når du har ventet i tre år. Det kan være klokt å få en vurdering av en ortoped mht om det er noe man kan gjøre. Det kan være å bruke en fingerskinne en periode eller forsøke med smertestillende lokalbehandling.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382912-vond-finger/#findComment-3381012
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...