Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Stole på

For ett år siden var kjæresten min utro mot meg. Vi kom oss igjennom det og jeg stoler på han igjen nå. Men han er tydeligvis redd for at jeg skal tro at han ikke er trofast.

Det har hendt et par ganger at damer har kommentert på bilder eller oppdateringene hans på facebook, og så har han slettet akkurat den kommentaren og håpet at jeg ikke hadde sett den, fordi den kunne misforstås. Jeg så en slik kommentar en gang og like etter jeg så den hadde han slettet den, jeg tok det opp med han og han forklarte hvorfor han hadde gjort det og at det var fordi den kunne misforstås. (Det kunne den, men han forklarte hvorfor denne damen skrev som hun skrev så det var greit) jeg sa til han at neste gang fikk han evt forklare og ikke slette fordi det gjør meg jo hvertfall usikker igjen..

I går hadde han skrevet en oppdatering og en dame hadde kommentert på den og avsluttet med å skrive "ringer deg en dag :) " på slutten. Jeg vet at han ikke kjenner denne damen noe særlig så det kunne virket mistenkelig, men tilfeldigvis hadde jeg sett at han hadde spurt hun om hun hadde et tips ang noe helt uskyldig som hun jobber med i en melding. Jeg så dette da han viste meg en annen melding på facebook siden hans. Så jeg vet at det ikke er noe tull eller mistenkelig.

Men en time etter at jeg hadde sett "ringer deg en dag" mld så hadde han slettet den. Hva hvis jeg ikke hadde tilfeldigvis sett hva det dreide seg om? da hadde jeg jo blitt kjempemistenkelig, en dame skriver " ringer deg en dag" og kjæresten min sletter meldingen etterpå..?? og hva tror disse damene? forteller han dem at han har en sjalu kjæreste og derfor må slette meldingene deres??

Det irriterer meg, jeg har jo tatt det opp med han og hvis jeg skal ta det opp igjen så blir det liksom en ny diskusjon rundt noe som vi har lagt bak oss og som jeg prøver å glemme. Det blir negativt, samtidig vil jeg ikke at han fortsetter med å skjule ting for meg fordi det evt kan misforståes. Hva hadde dere gjort?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382927-s%C3%A5-irriterende/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du fortsetter å gjøre så mye ut av disse tingene tror jeg det beste vil være å ikke ha hverandre på facebook. Hvis noen kommenterer må han forsvare seg, og hvis han sletter kommentaren må han det også. Det høres veldig slitsomt ut for dere begge. Det alle beste er nok at du bestemmer deg for å stole på ham:)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382927-s%C3%A5-irriterende/#findComment-3380459
Del på andre sider

Gjest Stole på

Hvis du fortsetter å gjøre så mye ut av disse tingene tror jeg det beste vil være å ikke ha hverandre på facebook. Hvis noen kommenterer må han forsvare seg, og hvis han sletter kommentaren må han det også. Det høres veldig slitsomt ut for dere begge. Det alle beste er nok at du bestemmer deg for å stole på ham:)

Nei, han må absolutt ikke forsvare seg hvis noen kommenterer. Men hvis noen skriver noe som virkelig kan misforstås så er det vel bedre at han sier til meg hva det gjelder enn at han sletter meldingen og gjør meg mistenksom. Evt ikke sier noenting. Jeg stoler på han og spør han ikke ut..men hvis han er redd for at jeg skal misforstå så gjør han det på den gale måten synes jeg.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382927-s%C3%A5-irriterende/#findComment-3380467
Del på andre sider

Gjest Gioggta

Jeg forstår at dette kan virke truende på forholdet, spesielt når han har vært utro før. Jeg synes heller at man skal finne årsaken til at han var utro, oftest er det noe som man savner i et forhold over lang tid som gjør at andre virker mer interessante. Hvis du er dyktig til å gi komplimenter, raus når det gjelder følelser og penger, holder deg i form og gjør deg attraktiv (slitte joggebukser og crocs er fy fy) er selvstendig med egen inntekt og selvfølelse da tror jeg det skal mye til for å vippe han av pinnen når fristelsene kommer.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382927-s%C3%A5-irriterende/#findComment-3380718
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...