Monster4life Skrevet 23. august 2012 Del Skrevet 23. august 2012 Hei.. følgende symptomer er registert: 1: konstant svie i tuppen på penis.. kan opphøre men varer som oftest i flere timer. Ingen forverring ved urinering. 2: hyppigere vannlating. 3: Kviseutbrudd på legg/ankel og litt på mage rundt navel ca. 4: Veldig varierende avføring. Virker og som om det er umulig å presse/trykke skikkelig. 5: "Forkjølelse". 6: Magen føles "full" og litt vond til tider. 7: SVETTE! Svetter noe helt utrolig ved liten belastningsgrad. Dette er hovedsakelig i hoderegion og rygg. Ikke av betydning på natterstid. Ikke feber. Men kan minne om hetetokter. 8: Litt ømme testikler.. dvs hvis jeg klemmer på de så merkes de ømme. 9: Ingen spesielle endringer utseendesmessig på penis annet enn at forhuden kan virke litt rød og "trangere". Det er ingen utflod , men ved utløsning så kan det komme litt tyntflytende væske i forkant av sæden. Det har aldri skjedd før. Snakker vi HIV? Jeg har kontrollert meg, tatt prøver i halsen, blodprøver og urinprøver. Disse har nok ikke spesifikkt vært myntet på HIV, clamydia, syfilis, gonorre og div. Men jeg fikk brev tilbake fra legen om at jeg led av ingen mangler ei heller noen infeksjon.. En infeksjon i urinveiene ville de vel ha sett selv om de så etter en annen type eller ? Jeg hadde jernmangel/lav blodprosent for rundt 3 måneder siden og har tatt jern supplerende grunnet dette. 32 år, Røker men jeg har ikke røyket "fast" siden januar. Er 168 og veier 91kg og er vel overvektig. Brudd i femur for 2 år siden og har strevet fysisk etter det. Noen tanker? Problemene begynte i overgangen juni/juli og årsaken trenger man vel ikke å diskutere.. la oss bare si at kondomer ikke er 100% sikkert hvis de sprekker... Grunnen til at dette har tatt tid er at jeg jobber veldig mye og for å ta en "kjapp" tur til legen så må jeg stenge siden jeg ofte er aleine.. er det noe legevakt kan gjøre for meg så er det best. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382962-symtomer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monster4life Skrevet 23. august 2012 Forfatter Del Skrevet 23. august 2012 Forøvrig har jeg også unormalt mye luft i magen.. Glemte det. Forøvrig irriterer det meg voldsomt at i brevet fra legen så står det kun at de ikke kan se mangler eller infeksjoner.. jeg mener... jeg sliter jo med NOE... burde ikke legen innkalle til ny legetime da? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/382962-symtomer/#findComment-3380810 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.