Gå til innhold

Hjelp meg med kjekk mann

Anbefalte innlegg

Gjest singel dame

Plutselig sto drømmemannen rett foran meg på treningssenteret. Han begynte å snakke med meg om et nytt treningsapparat som jeg hadde trent på. Han spurte veldig mye om dette, og jeg strålte som en sol og svarte. Så ut som han også smilte litt ekstra. Men, dumme meg, jeg greide ikke å vise at jeg var intressert. Jeg ble så sjenert. Han var jo råkjekk! Det kan jo hende han bare snakket med meg fordi han var intressert i treningsapparatet, og ikke meg....Men da kunne han jo spurt en instruktør. Så, nå blir det mye trening for meg om dagen, i håp om å se denne mannen igjen. Men hva skal jeg gjøre neste gang? Og, er det noen sjanse for at han liker meg? Må vel være lov for kjekke menn også å være hyggelig mot damer uten at de skal bli inbilske.. håper på noen gode tips fra dere!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/382966-hjelp-meg-med-kjekk-mann/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest singel dame

Treningssenter er arena nr 1 for sjekking. Så det skal en hel del til for at han IKKE skal skjønne tegninga dersom du begynner å smile og hilse hver gang du ser ham. Eller praier han i farta for en liten prat. ;0)

Husk å sjekke om han har ring..!

:-) Da er det vel en sjanse for at han er intressert da :-) Håper han trener ofte så jeg ser han snart igjen! :-)

Gjest singel dame

Jeg traff ei flott dame på treningssenteret på nesten helt samme måte for ca 12 år siden.

Nå har vi vært lykkelig gift i over 6 år - og vi trener fortsatt sammen på samme senteret :-)

:-) Koselig. Må jo være bra sted å møte den rette, da vet man at man har noe til felles.

Annonse

Gjest singel dame

Du kan jo spørre om det fungerte greit med det treningsapparatet, neste gang du treffer ham. Og så smiler du så fint du bare kan :)

Flørting er herlig - lykke til :)

Takk! ja, det var det jeg tenkte, spørre om han hadde prøvd det. Så da er det bare å håpe at han også trene mest mulig så vi sees :-)

:-) Koselig. Må jo være bra sted å møte den rette, da vet man at man har noe til felles.

Det er helt riktig - og viktig. Vi startet med å trene litt sammen etter å ha vært "på hils" og litt smil og løs prating når vi "tilfeldig" møttes på treningene etter det første møtet (vi la nok opp treningene våre litt etter når vi trodde den andre trente...).

Så ble det litt mer sosial omgang (kino, noen private fester etc) der vi bare var gode venner - til vi endte som et par på en av festene (en nyttårsaften - og vi "krangler" fremdeles om hvem det var som egentlig "tok initiativet" der...:-).

Mange andre gode venner har vi også fått på treningssenteret, og nå er vi en fast gjeng der som møtes for en sosial fest ca 3-4 ganger i året (går på rundgang hvor vi har det).

Så det er bare å ta en dag av gangen, og se hva som skjer. Mye kan "sies" innledningsvis med et varmt smil hver gang dere treffes. Og så lar du det bare utvikle seg naturlig :-)

ps: min kone var også ganske sjenert når vi møttes de første ganger - og jeg synes det var bare sjarmerende.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...