Gjest kaja Skrevet 7. november 2001 Skrevet 7. november 2001 Hei! Etter å ha forsøkt i nærmere et år,har vi endelig lykkes i å bli gravide. Nå lurer jeg på om det er normalt å ha "vondt" i magen,dvs nesten som menssmerter i nedre del av magen,eller om dette tyder på at noe er galt? Er nok ikke mer enn 2-3 uker på vei Har flere venninner som har mistet og blødd under svangerskapet. Er det vanlig å blø? Har en jobb hvor jeg ikke kommer fra for å gå på toalett osv,og har derfor brukt bind siden jeg skulle hatt mens. Er redd for blødninger. Håper på svar fra lege. 0 Siter
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 10. november 2001 Skrevet 10. november 2001 Hvis du har smerter, synes jeg du skal søke lege. Det kan være abort på gang eller i verste fall graviditet utenfor livmoren. Begge deler kan også gi blødning. Man kan også ha smerter ved normal graviditet! Vi får håpe alt er normalt med deg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.