Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sivil status : singel

Det blir en ny opplevelse. Kjipt at alle rundt gifter seg, får barn og bygger hus. Det er liksom ikke sex og singelliv i venninneflokken her these days...

Fortsetter under...

Skrevet

Du trenger å være singel en stund for å falle til ro med deg selv og stå på egne bein. Godt valg! :o)

Skrevet

Gratulerer.

Det var antagelig noe av det smarteste du har gjort. Lykke til videre, og forbli single en stund! :)

Skrevet

Gratulerer med valget. Jeg tror du har gjort et veldig klokt valg. Forbli singel en stund. :)

Skrevet

Så bra! Tror du gjorde det eneste riktige!

Husk nå å velge rett fokus! Ikke synes synd på deg selv, men si til deg selv at verden nå står åpen for deg og at du lever et spennende liv der framtiden ennå ikke er oppstaka:)

Annonse

Skrevet

''Kjipt at alle rundt gifter seg, får barn og bygger hus. ''

Men vips, så er de alene igjen.

Skrevet

Wow - dette er anledningen for caps lock: GRATULERER! :D Håper du greier å stå i beslutningen og nyt singeltilværelsen. Etter en stund dukker det opp en kjekk prins, og du vil være glad for at frosker er historie ;-)

Gjest Hulderen
Skrevet

Omsider.

Jeg ser at alle under her tar for gitt at det var ditt valg. Men jeg regner med at det var eksen din som omsider fikk nok.

Sørg for å holde deg singel en periode. IKKE gå tilbake til ksen om han skulle ombestemme seg. Og ikke stup til køys med den første og beste som flørter med deg.

Gjest Ladytron
Skrevet

Glad på dine vegne. Det virker på meg som om du trenger en ny start.

Gjest Scarlet O'Hara
Skrevet

Glad på dine vegne. Det virker på meg som om du trenger en ny start.

Jeg er glad på eksen sitt vegne jeg...

Skrevet

Det høres veldig bra ut selv om det kanskje ikke føles slik ennå. Du er ute av den lysårlange parantesen og kan begynne å leve både fremtidsrettet og i nuet.

Vent med å gå inn i et nytt forhold til du kjenner du står støtt og tilfreds alene.

mvh

Annonse

Gjest Been there done that
Skrevet

Gratulerer. Kast deg inn i det som kan gi deg nye impulser. Det finnes en del singelforeninger, aktivitetsvenner.no

Kos deg. Håper du finner noen venninner i samme situasjon. Det kan sikkert føles mørkt og håpløst noen ganger. Men livet har alltid noe godt i vente.

Bruk tiden til å bli kjent med deg selv. Anbefaler at du fortsatt leser boken Utro. Det er viktig at du vet litt mer om dette, og slipper å være utro med ny partner en gang.

Gå turer, og dans for deg selv. Kjenn at du har deg uansett hva.

*Klem*

Gjest Ladytron
Skrevet

Jeg er glad på eksen sitt vegne jeg...

Jeg er også glad på eksen hennes sine vegne. Men slik jeg leser huuf sine innlegg her inne så er hun en ålreit og oppegående dame som har havnet i en vanskelig situasjon. Det er godt å høre at hun nå kan gå videre med livet sitt.

Gjest Elextra
Skrevet

Du har det sikkert tungt nå. Det Men jeg føler meg temmelig sikker på at du om et halvt års tid, eller før, skjønner at dette var for det beste. Derfor: Gratulerer med ny status (uansett hvordan det skjedde)! :-)

Skrevet

Jeg er også glad på eksen hennes sine vegne. Men slik jeg leser huuf sine innlegg her inne så er hun en ålreit og oppegående dame som har havnet i en vanskelig situasjon. Det er godt å høre at hun nå kan gå videre med livet sitt.

Enig med deg i dette.

Skrevet

''Kjipt at alle rundt gifter seg, får barn og bygger hus. ''

Men vips, så er de alene igjen.

Ja, men det er nok noen år til og da har de i alle fall rukket å skaffe seg ett eller to barn...

Skrevet

Omsider.

Jeg ser at alle under her tar for gitt at det var ditt valg. Men jeg regner med at det var eksen din som omsider fikk nok.

Sørg for å holde deg singel en periode. IKKE gå tilbake til ksen om han skulle ombestemme seg. Og ikke stup til køys med den første og beste som flørter med deg.

Hallo? Jeg hopper da ikke til køys med hvem som helst. Det er flere som har sendt meg meldinger i denne "litt singel-perioden," men frykter jeg aldri blir så forelsket i noen andre enn han og så glad i noen som eksen.. Jada - ting tar tid....

Du har rett i at vi var to som ikke klarer dette mer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...