Gå til innhold

Kan datteren bestemme?

Anbefalte innlegg

Og da er vi jo faktisk over på å diskutere noe helt annet enn du skisserte i det første innlegget ditt... Kanskje hadde du heller ikke vært så irritert på kveldens hendelse hvis det ikke hadde vært for resten?

Ofte når det kommer slike innlegg, så er det mer som ligger bak. De aller fleste reagerer ikke noe på én slik enkelthendelse, hvis det hadde vært bare det.

Fortsetter under...

• Svar 68
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

6

• mariaflyfly

3

• black wealch

2

• sant å si

2

Gjest Den onde stemor?

Jeg vet... har sagt det også, men han ser det ikke... da hun sa st det passet å sove her i morgen, hadde jeg fått nok.. da er olen åpen, for da passer det henne... nope.

Hennes mål er å ha pappa for seg selv, og det får hun... så ffet det ikke er noe hun kan gå glipp av når ungene mine er her.. da vil hun gjerne være..

Beklager... ikke alltid stavekontrollen virker...

Gjest Scarlet O'Hara

Ofte når det kommer slike innlegg, så er det mer som ligger bak. De aller fleste reagerer ikke noe på én slik enkelthendelse, hvis det hadde vært bare det.

Nei, men det blir likevel for dumt om man skal måtte gjette seg til en bakgrunnshistorie for hver gang noen skriver et innlegg her. Jeg må da ta utgangspunkt i den problemstillingen som legges fram...

Gjest Scarlet O'Hara

Jeg vet... har sagt det også, men han ser det ikke... da hun sa st det passet å sove her i morgen, hadde jeg fått nok.. da er olen åpen, for da passer det henne... nope.

Hennes mål er å ha pappa for seg selv, og det får hun... så ffet det ikke er noe hun kan gå glipp av når ungene mine er her.. da vil hun gjerne være..

''Hennes mål er å ha pappa for seg selv''

Hvor ofte bor hun hos pappa?

Det der hadde ikke jeg greid å gå og se på. :)

Hvis ikke far starter med grensesettingen nå, vil dette bare bli verre og verre å ta tak i.

Nei, men det blir likevel for dumt om man skal måtte gjette seg til en bakgrunnshistorie for hver gang noen skriver et innlegg her. Jeg må da ta utgangspunkt i den problemstillingen som legges fram...

Ja, det har du rett i, trådstarter kunne kanskje med fordel ha tatt med noen linjer med bakgrunnshistorie i hovedinnlegget. :)

Annonse

Gjest Den onde stemor?

Og da er vi jo faktisk over på å diskutere noe helt annet enn du skisserte i det første innlegget ditt... Kanskje hadde du heller ikke vært så irritert på kveldens hendelse hvis det ikke hadde vært for resten?

Kanskje ikke...

Synes fortsatt at faren burde hatt styringa.. og ikke minst informert meg... da jeg sa det ikke passet for de å sove her i morgen, ville han overtale datteren til å bli i natt.. da satt jeg ned foten og ba de reise..

Har far dårlig samvittighet for bruddet med mor? Det der høres ikke særlig bra ut for noen av dere tre...

Har prøvd å fortelle han hva dette vil føre til, men han forstår ikke det.. datteren hans er ikke et slikt barn.. vel, han ser ikke blikkene og smilene hun sender meg, når pappa gjør som hun sier..

''datteren hans er ikke et slikt barn.. vel, han ser ikke blikkene og smilene hun sender meg, når pappa gjør som hun sier..''

Datteren er neppe en 'devil child', ergo bør hennes velbefinnende komme først, tenker jeg. Sikkert lettere sagt enn gjort.

Annonse

Gjest Den onde stemor?

Hvis hun er åtte år og hos faren annenhver uke så synes jeg at dere heller kunne overnatte hos hverandre den uka han har barnefri.

Da har ikke jeg barnefri.. det ble slik tidligere, at pga hans håndtering av datteren, så vi hverandre når han hadde barnefri. Det er dette vi nå skulle prøve å endre, som altså skar seg første dagen.

Gjest Hulderen

Kanskje ikke...

Synes fortsatt at faren burde hatt styringa.. og ikke minst informert meg... da jeg sa det ikke passet for de å sove her i morgen, ville han overtale datteren til å bli i natt.. da satt jeg ned foten og ba de reise..

Men stemte det at det ikke passet at de overnattet dagen etter i stedet, eller sa du det bare for å ta igjen mot datteren?

Det kommer ikke noe godt ut av det om du skviser kjæresten din. Vær heller litt raus. Driver du og datteren en maktkamp om ham, så gir du henne ekstra amunisjon ved å bry deg. Overse nykkene, vis at du er en voksen som ikke bryr deg om hva hun mener. Og sørg for at datteren føler seg velkommen hos deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...