Gå til innhold

nyresvikt og vonde ben

Anbefalte innlegg

Dette gjelder ikke meg men en veldig god venninne i England

Hun fikk konstantert veldig høyt blodtrykk allerede da hun var 9 når og fikk tabletter for dette. Nå er hun 50 og har fått konstantert nyresvikt .I det siste året har hun fått stadig mere smerte i bena og kan ikke gå lenger enn ut til postkassa på gjerdet før det blir smerte fullt. Hun har fortalt legene om dette og den dårlige livskvaliteten som følge av dette uten å ha blitt tatt alvorlig. En dag vi snakket om det fikk jeg det for meg at det må være en forbindelse mellom nyresvikten og smertene da hun ikke er satt på dialyse. Jeg tenker at det forgiftede blodet går først ned i bena og setter avleiringer der det bygger seg på og bena får ikke nok blod i tillegg til at det blodet som kommer forbi er forgiftet ...derfor mener jeg at hvis hun hadde blitt satt på dialyse ville dette kunne bedret smertene hennes?..Har jeg rett eller er jeg helt på viddene her ?

Og hvis jeg har rett hvorfor har ikke legene der borte sett forbindelsen mellom smerte og sykdom isteden for å pøse på med medisiner..? Det kan virke som at legene har gitt henne opp ..Hva kan hun gjøre?

mvh

marsim

.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383058-nyresvikt-og-vonde-ben/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...