Gå til innhold

Sex og fysiske prestasjoner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• 1 år senere...
Sirdalsvann

Er en sportsmann i begynnelsen av 70 årene med enorm sexlyst .Har trent og holdt meg i god fysisk form i alle år.Nå blir det mindre med trening men mye sex og formen er på topp.Nå lurer jeg på om sex er like god som hardtrening for fysiske prestasjoner?

Er nå 73 år og sexlysten og evnen er fremdelses som da jeg var 25 år, har behov for sex hver dag og har behov for elskerinne.

Gjest Gargamel

Er en sportsmann i begynnelsen av 70 årene med enorm sexlyst .Har trent og holdt meg i god fysisk form i alle år.Nå blir det mindre med trening men mye sex og formen er på topp.Nå lurer jeg på om sex er like god som hardtrening for fysiske prestasjoner?

Greit at man kan få ganske høy puls og bli litt andpusten, men sex kan helt åpenbart ikke måle seg med hardtrening hvis måtet er å forbedre fysiske prestasjoner.

Annonse

Unnskyld, Lillemus.

Jeg burde kanskje tatt på pulsklokke og testet ut makspulsen i senga før jeg svarte så skråsikkert. Litt eksperimentering er bra, men jeg tror jeg drøyer noen måneder med å kjøre akkurat det eksperimentet.

*hahahahaha* Jeg tror muligens kjæresten hadde fått latterkrampe om jeg hadde stilt i sengen med pulsmåler!  :lol:  Men det hadde faktisk vært litt kult, bare for å sjekke... ;)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...