Gå til innhold

Får han ikke ut av hodet...

Anbefalte innlegg

Gjest Pernilla86

Jeg sliter veldig nå,og håper noen kan hjelpe meg. Kjæresten og jeg har vært sammen i snart et år,noe av og på. Vi har det kjempefint sammen,kan snakke om alle problemer og tanker vi har. Så vi har hjulpet hverandre mye,han er utrolig til å støtte meg hvis jeg ikke er helt i form. Grunnene til at det har vært noen små opphold har vært pga ting utenfor,ikke at vi ikke er glad i hverandre.

Det som er problemet er at det er en annen jeg ikke greier å slutte å tenke på. Tankene er "fysiske",jeg er ikke forelska,men det gjør det vel ikke bedre... Jeg har likt han på den måten i to-tre år blir det vel. Hender også at jeg ser han innimellom,men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med desverre. Vil så gjerne slutte å tenke på han.Noen som har noe forslag til hva jeg burde gjøre?

Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383193-f%C3%A5r-han-ikke-ut-av-hodet/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...