Gjest Pernilla86 Skrevet 29. august 2012 Del Skrevet 29. august 2012 Jeg sliter veldig nå,og håper noen kan hjelpe meg. Kjæresten og jeg har vært sammen i snart et år,noe av og på. Vi har det kjempefint sammen,kan snakke om alle problemer og tanker vi har. Så vi har hjulpet hverandre mye,han er utrolig til å støtte meg hvis jeg ikke er helt i form. Grunnene til at det har vært noen små opphold har vært pga ting utenfor,ikke at vi ikke er glad i hverandre. Det som er problemet er at det er en annen jeg ikke greier å slutte å tenke på. Tankene er "fysiske",jeg er ikke forelska,men det gjør det vel ikke bedre... Jeg har likt han på den måten i to-tre år blir det vel. Hender også at jeg ser han innimellom,men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med desverre. Vil så gjerne slutte å tenke på han.Noen som har noe forslag til hva jeg burde gjøre? Tusen takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383193-f%C3%A5r-han-ikke-ut-av-hodet/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.