Gjest Laysee Skrevet 30. august 2012 Del Skrevet 30. august 2012 Hei, Nå føler jeg at verden raser sammen for meg, ingen finner ut hva som feiler meg og jeg har så vondt. Det hele begynte i juni etter et kort forhold til en mann. Jeg fikk kraftige smerter i underlivet og noen få kviser på venusberget. Det kjentes ut som om alt skulle komme ut innefra der nede og jeg dro på legevakten hvor de tok prøver på herpes og klamydia, etter en ukes tid fikk jeg svar på disse og de var negative. Jeg ble jo selvsagt glad for det og dette gikk over for en liten stund, må nevne at samtidig fikk jeg kviser i armhulene som klør helt forferdelig. Etter en stund fikk jeg det samme på nytt, og kontaktet min fastlege hvor hun på nytt tok prøver ( de samme fra vagina og armhulene ) etter en uke fikk jeg svar på de og de er negative igjen. Roet meg ned igjen og dette gikk over. Så gikk det en liten stund og og jeg fikk nye det igjen, kontaktet fastlegen på nytt og nye prøver på nytt ( de samme ) og negative igjen, men da fikk jeg også digre kviser på rumpa og disse er der nå hele tiden. Jeg fikk antibitotika for dem og de forsvant helt til jeg fikk svar på en prøve om at jeg hadde litt for mye streptokokker, fikk da et nytt antibiotikum ( Bactrim) I dag fikk jeg smerter igjen og dro til legen, hun sier jeg er ru på overflaten i skjeden og vil sende meg til gynekolog som gjerne har en mnd ventetid, jeg vet ikke hva jeg skal gjøre nå, føler at dette er herpes egentlig, siden jeg også er småsyk (influensa symptomer ) Vær gang dette kommer. Imellomtiden som jeg var bra og testet neg på alt slo jeg meg til ro med prøvesvarene, og innledet et forhold til en ny mann og har hatt seksuell aktivitet med han, så jeg er virkelig redd jeg kan ha smittet han med noe ( han fikk urinveisinfeksjon ) Vet ikke hvordan det går med han da han er offshore nå og er ikke tilgjengelig på tlf.. Dette plager også livet av meg.. Det er grusomt ¨å være på jobb om dagen med disse smertene, jeg holder nesten ikke ut, føler det gjør vondt overalt der nede.Og i natt i blæren også.. Har ingen synlige sår noe sted.. men det svir og prikker i huden overalt der nede. Hva kan dette være? Og kan du gi meg noe råd vær så snill.. Jeg holder ikke ut.. Takk på forhånd! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383209-kj%C3%B8nnsykdom/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.