hefa-stud Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Har en treåring med vannkopper, de er store og væskefylte. Han har ikke sovet mer enn to timer det siste døgnet for han klør hele tiden. Fikk et tips om å gi ham allergitablett/antihistaminer, men synes dette høres veldig skummelt ut, uten å ha snakket med en lege først, da det er vanskelig å vite dosering, hva slags tabl etc.... Men han er så plaget nå stakkar at jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre for å hjelpe ham, og resten av familien for den slags skyld.... vi får jo ikke sove vi heller..... Noen som har noen kloke råd/forslag. JA, jeg har prøvd hvitvask...... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest poncho Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Dra til apoteket og spør om de har allergitabletter for barn. Om de selger dette der, bør det jo være ganske uskyldig å gi dem. De på apoteket har også gjerne andre råd å gi deg. Håper du sover inatt 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hefa-stud Skrevet 31. august 2012 Forfatter Del Skrevet 31. august 2012 Dra til apoteket og spør om de har allergitabletter for barn. Om de selger dette der, bør det jo være ganske uskyldig å gi dem. De på apoteket har også gjerne andre råd å gi deg. Håper du sover inatt takk Da blir d vaktapoteket neste 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bella Dotte Skrevet 31. august 2012 Del Skrevet 31. august 2012 Dra til apoteket og spør om de har allergitabletter for barn. Om de selger dette der, bør det jo være ganske uskyldig å gi dem. De på apoteket har også gjerne andre råd å gi deg. Håper du sover inatt Helt enig. Jeg bruker forresten ofte antihistamin når jeg er forkjølet, det er mange av de samme plagene da som ved pollenallergi, og det reduserer kløen i halsen ganske betraktelig. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.