Gjest maja07 Skrevet 2. september 2012 Del Skrevet 2. september 2012 Hei! Jeg er en kvinne på 27 år som i flere måneder har vært plaget med magesmerter på nedre venstre side av magen (rett nedenfor navlen). De siste ukene har smertene blitt mer eller mindre konstante. Smertene er trykkende, stikkende og litt brennende. Jeg vet ikke om dette er relevant, men jeg kjenner en bitte liten hard øm kul i det vonde området. Jeg har også ved et engangstilfelle opplevd at avføringen min har hatt røde blodstriper på seg. Avføringen er ofte hard. For litt over tre uker siden fikk jeg plutselig høy feber, kvalme og nedsatt almentilstand i tillegg til magesmertene. Jeg gikk til legen med en urinprøve og fikk konstatert urinveisinfeksjon og senere ved dyrking av urinen fikk jeg påvist ureaplasma infeksjon. Jeg fikk også henvisning til ultralyd av magen, der var det ingen abnormale funn. Jeg har nå gått på antibiotikaen "Clarithromycin" i 4 dager og kjenner liten bedring. Magesmertene er der og jeg har rundt 38 i feber. Smertene stråler også noen ganger ned mot lysken. Jeg blir veldig sliten av dette og lurer på hva som er galt med kroppen. Håper du kan gi meg noen råd om hva dette kan være eller hva jeg bør gjøre videre. Takk! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383326-vedvarende-feber-og-magesmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stig Bruset - Alt. medisin Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Feber tyder på at dette er en infeksjon og ut fra hvor dine smerter sitter kan infeksjonen være i eggstokk, eggleder, urinveier eller tarm. Det at du kjenner en kul kan tyde på at dette kommer fra underlivet, men da skulle det være mulig å oppdage det på ultralyd. Jeg foreslår at du fullfører antibiotikakuren og så får vi håpe at dette hjelper for infeksjonen. Hvis ikke vil jeg anbefale time hos gynekolog. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383326-vedvarende-feber-og-magesmerter/#findComment-3385775 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.