Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja dette bør du gå til lege med. Blir du ikke veldig slapp også? Du burde sikkert ha jerntilskudd etter tre måneder blødning. Lykke til :)

Jag är extremt trött och orkar ingenting om jag ska vara ärlig.

Har försökt få läkar tid men då jag inte är norsk så kan jag inte få tid förens jag fått mig ett norskt id:/

När vi ringde sa dom att jag var tvungen att ha norskt ID för att få hjälp. Men ska fixa det i veckan så jag kan få en läkartid.

Är osäker vad du menade dock:P

Jeg syns det er rart om legevakten har lov til å avvise alle uten norsk id. Jeg har selv vært på legevakt i utlandet og har aldri hatt annet enn norsk pass å vise for meg uten at det har vært et problem. Hvor går turister i Norge dersom de skader seg? Kanskje du skal ringe og høre en gang til?

Lykke til iallefall :)

Annonse

Jeg syns det er rart om legevakten har lov til å avvise alle uten norsk id. Jeg har selv vært på legevakt i utlandet og har aldri hatt annet enn norsk pass å vise for meg uten at det har vært et problem. Hvor går turister i Norge dersom de skader seg? Kanskje du skal ringe og høre en gang til?

Lykke til iallefall :)

Vad betyder legevakt? Är det akuta problem eller? För som jag förstod det är det bara om det skulle vara extremt akut och det är ju inte det. Är inte sjuk så.

Vad betyder legevakt? Är det akuta problem eller? För som jag förstod det är det bara om det skulle vara extremt akut och det är ju inte det. Är inte sjuk så.

Legevakt = nödsituationer

Bor du i oslo er det dette som gjelder. http://www.legevakten.oslo.kommune.no/akutt_legehjelp_i_oslo/

Legevakten er ikke bare for livstruende hjelp, men også et tilbud når man av en eller annen grunn ikke kan vente med å oppsøke fastlege. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt meg/ møtt opp i dag :)

Legevakt = nödsituationer

Bor du i oslo er det dette som gjelder. http://www.legevakten.oslo.kommune.no/akutt_legehjelp_i_oslo/

Legevakten er ikke bare for livstruende hjelp, men også et tilbud når man av en eller annen grunn ikke kan vente med å oppsøke fastlege. Hadde jeg vært deg hadde jeg ringt meg/ møtt opp i dag :)

Ah okey då förstår jag. Bor inte i oslo utan i Bergen dock.

Her finner du relevant informasjon om Bergen legevakt. Ta kontakt i dag du :)https://www.bergen.kommune.no/omkommunen/avdelinger/bergen-legevakt/9147/article-90244

Tack så mycket, ska läsa igenom detta med min pojkvän då han kommer hem. Tack så hemskt mycket!:)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...