Monster4life Skrevet 3. september 2012 Del Skrevet 3. september 2012 Hei.. følgende symptomer er registert: 1: konstant svie i tuppen på penis.. kan opphøre men varer som oftest i flere timer. Ingen forverring ved urinering. 2: hyppigere vannlating. 3: Kviseutbrudd på legg/ankel og litt på mage rundt navel ca. 4: Veldig varierende avføring. Virker og som om det er umulig å presse/trykke skikkelig. 5: "Forkjølelse". Hvitt belegg på den ene mandelen 6: Magen føles "full" og litt vond til tider. 7: SVETTE! Svetter noe helt utrolig ved liten belastningsgrad. Dette er hovedsakelig i hoderegion og rygg. Ikke av betydning på natterstid. Ikke feber. Men kan minne om hetetokter. 8: Litt ømme testikler.. dvs hvis jeg klemmer på de så merkes de ømme. 9: Ingen spesielle endringer utseendesmessig på penis annet enn at forhuden kan virke litt rød og "trangere". Det er ingen utflod , men ved utløsning så kan det komme litt tyntflytende væske i forkant av sæden. Det har aldri skjedd før. Penistuppen svir meget etter onanering (sex med andre har jeg ikke hatt enda) 10: Jeg har endel luft i magen. 11: Har to ganger på 12 uker hatt ett veldig rødt og væskende øye. Snakker vi HIV? Jeg har kontrollert meg, tatt prøver i halsen, blodprøver og urinprøver. Disse har nok ikke spesifikkt vært myntet på HIV, clamydia, syfilis, gonorre og div. Men jeg fikk brev tilbake fra legen om at jeg led av ingen mangler ei heller noen infeksjon.. En infeksjon i urinveiene ville de vel ha sett selv om de så etter en annen type eller ? Jeg hadde jernmangel/lav blodprosent for rundt 3 måneder siden og har tatt jern supplerende grunnet dette. 32 år, Røker men jeg har ikke røyket "fast" siden januar. Er 168 og veier 91kg og er vel overvektig. Brudd i femur for 2 år siden og har strevet fysisk etter det. Noen tanker? Problemene begynte i overgangen juni/juli og årsaken trenger man vel ikke å diskutere.. la oss bare si at kondomer ikke er 100% sikkert hvis de sprekker... Grunnen til at dette har tatt tid er at jeg jobber veldig mye og for å ta en "kjapp" tur til legen så må jeg stenge siden jeg ofte er aleine.. er det noe legevakt kan gjøre for meg så er det best. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383349-symptomer/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi Skrevet 4. september 2012 Del Skrevet 4. september 2012 Det var en omfattende klageliste du presenterer her. Noen av dine spørsmål kan jeg svare på, andre kan jeg kommentere, men det er flere symptomer som trenger vesentlig mer opplysninger og undersøkelse for å kunne si noe om. Jeg kan i alle fall si med ganske stor sikkerhet at det er neppe sammenheng mellom alle alle dine plager. Symtomene du beskriver om urinveiene/penis peker i retning infeksjon. Men der er umulig for meg å komme nærmere hva slags, uten klinisk undersøkelse og laboratorieprøver. Nei, jeg tenker ikke på HIV. Men det kan være andre vanlige bakterier, muligens mycoplasma eller clamydia. Det er helt normalt at det kommer noe tynnflytende væske før utløsningen. Og det høres også ganske normalt at det gjør vondt når du klemmer på testis. Tarmsymptomene kan ha sammenheng med dine spisevaner, men det trengs mer opplysninger/undersøkelser, for å ta stilling til det. Svettetokter kan ha noe med din generell form/kondisjonå gjøre. Hals og øyesymptomer kan også skldes vanlige uskyldige infeksjoner: bakterier eller virus. Jeg tror ikke at du får løst dine problemer med et "kjapt besøk " hos legen med alle de forskjellige plager. Det trengs mer tid og undersøkelser. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383349-symptomer/#findComment-3385781 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monster4life Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Det var en omfattende klageliste du presenterer her. Noen av dine spørsmål kan jeg svare på, andre kan jeg kommentere, men det er flere symptomer som trenger vesentlig mer opplysninger og undersøkelse for å kunne si noe om. Jeg kan i alle fall si med ganske stor sikkerhet at det er neppe sammenheng mellom alle alle dine plager. Symtomene du beskriver om urinveiene/penis peker i retning infeksjon. Men der er umulig for meg å komme nærmere hva slags, uten klinisk undersøkelse og laboratorieprøver. Nei, jeg tenker ikke på HIV. Men det kan være andre vanlige bakterier, muligens mycoplasma eller clamydia. Det er helt normalt at det kommer noe tynnflytende væske før utløsningen. Og det høres også ganske normalt at det gjør vondt når du klemmer på testis. Tarmsymptomene kan ha sammenheng med dine spisevaner, men det trengs mer opplysninger/undersøkelser, for å ta stilling til det. Svettetokter kan ha noe med din generell form/kondisjonå gjøre. Hals og øyesymptomer kan også skldes vanlige uskyldige infeksjoner: bakterier eller virus. Jeg tror ikke at du får løst dine problemer med et "kjapt besøk " hos legen med alle de forskjellige plager. Det trengs mer tid og undersøkelser. Hei. Jeg har siden sist vært innom legen flere ganger. Han mener det ikke er HIV men nå skal jeg inn til HIV test snarest. Jeg har imidlertid fortsatt disse symptomer. Jeg opplever legesenter og fastlege som veldig vanskelige å få til å sjekke ut det jeg mener de bør sjekke... Det er blant annet: Hodepine (oftere enn vanlig) Utslett på legger (kviselignende) Kommer også som små kviser på handa (2 stk.) Ustabil avføring. Hetetokter, frysninger. Forbigående. Nå er det mest beina jeg svetter på. Betennelser på mandlene. Oppblåst i magen. Svie i penis. Vond venstre testikkel. Kvalm. Vonde ledd. Skikkelig trøtt ofte. Særlig tidlig kveld/ettermiddag. Kløe. Jeg fikk medisin mot prostatitt sist men det har ikke hjulpet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383349-symptomer/#findComment-3413073 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monster4life Skrevet 13. november 2012 Forfatter Del Skrevet 13. november 2012 Hei. Jeg har siden sist vært innom legen flere ganger. Han mener det ikke er HIV men nå skal jeg inn til HIV test snarest. Jeg har imidlertid fortsatt disse symptomer. Jeg opplever legesenter og fastlege som veldig vanskelige å få til å sjekke ut det jeg mener de bør sjekke... Det er blant annet: Hodepine (oftere enn vanlig) Utslett på legger (kviselignende) Kommer også som små kviser på handa (2 stk.) Ustabil avføring. Hetetokter, frysninger. Forbigående. Nå er det mest beina jeg svetter på. Betennelser på mandlene. Oppblåst i magen. Svie i penis. Vond venstre testikkel. Kvalm. Vonde ledd. Skikkelig trøtt ofte. Særlig tidlig kveld/ettermiddag. Kløe. Jeg fikk medisin mot prostatitt sist men det har ikke hjulpet. Har i tillegg fått øresus 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383349-symptomer/#findComment-3413076 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sun43 Skrevet 17. desember 2015 Del Skrevet 17. desember 2015 Hei. Jeg har mange av de samme symptomene. Fikk du vite hva diagnosen var? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383349-symptomer/#findComment-3667333 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.