Gjest MaLiKrKa Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hei, hadde rundt påsketider en langvarig hoste som endte med litt dårlig allmenntilstand, forhøyet CRP og antibiotika-kur. Ble frisk. Etter sommerferietur til Italia med varme ute og aircondition inne kom jeg hjem med en lungebetennelse "light" (som legen kalte det). Var da i litt redusert allmenntilstand, litt forhøyet CRP. Fikk antibiotika-kur og slimløsende og kom meg. Dette var i midten av august. Nå har jeg igjen fått lufveis-symtomer med rennende nese, sår hals og "litt" slimhoste. Ikke så vondt ved hoste nå, som ved de andre to tilfellene. Føler meg ikke dårlig allment nå. Jeg kan nevne at jeg har en liten jente på snart 2 år, som for tiden har vært snørrete, og hostet. Jeg røyker også litt, 5-7 sigaretter per dag. Har gjort dette med pauser i graviditeter og amme-perioder i ca. 17 år. Vært gravid 4 ganger. Altså pause på ca. 1 år, 4 ganger. Jeg er nå redd for at jeg har utviklet noe kronisk i lungene, selvfølgelig tenker jeg KOLS. Hva tenker du? Bør jeg undersøke dette? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383454-lufveisplager/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.