Gjest Magetrøbbel2012 Skrevet 6. september 2012 Del Skrevet 6. september 2012 Hei! Jeg er en mann på snart 40 år, i normalt god fysisk form. Men jeg har hatt et problem de siste 4-5 årene. Når jeg legger meg om kvelden føler jeg et ubehag i bryst/mage. Det kjennes ut som et slags press, og stråler noen ganger nedover i beina. Jeg må ligge på magen for å sovne, da det er ubehagelig å ligge på rygg eller venstre side. Før jeg sovner får jeg (det skjer nesten hver dag) kraftige rykninger i brystet (dunker til skikkelig hardt i brystet). Det kan noen ganger pågå 1-2 timer før det "roer" seg. Jeg ble henvist til gastroskopiundersøkelse for 2 år siden, og da fant de at jeg hadde katarr på spiserøret. Jeg har tatt syrehemmende medisin siden dette, men problemet jeg beskriver har vedvart. Har også oppsøkt kardiolog for å utelukke feil på hjerte - her var alt i orden. Fastlegen min klarer ikke å gi noe svar på hva dette kan være. Men for meg er det veldig ubehagelig, og jeg blir litt skremt når det pågår som verst. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383458-press-i-magebryst/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.