Gå til innhold

Hva er minstemålet på en penis for deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mammantil3

25

• Mandolaika

8

• Lillemus

7

• Goliath

6

Mest aktive i denne tråden

La meg si det slik: De som sier at størrelse ikke betyr noe som helst har neppe hatt sex med en på 7 cm.

''La meg si det slik: De som sier at størrelse ikke betyr noe som helst har neppe hatt sex med en på 7 cm.''

Det har du nok rett i, men det hjelper ikke om den er 15-25 cm om den sitter på en drittsekk.

Gjest Scarlet O'Hara

''La meg si det slik: De som sier at størrelse ikke betyr noe som helst har neppe hatt sex med en på 7 cm.''

Det har du nok rett i, men det hjelper ikke om den er 15-25 cm om den sitter på en drittsekk.

''det hjelper ikke om den er 15-25 cm om den sitter på en drittsekk.''

Nettopp:-)

Annonse

Tja, handler det kun om sex hjelper det jo...? ;-)

Tja, handler det kun om sex hjelper det jo...? ;-)

Nah - jeg hadde ikke giddet gå til sengs med en drittsekk tror jeg. For meg så er sex så vanvittig mye bedre når det er kjærestefølelser med i bildet og jeg ville ikke kunne fått kjærestefølelser for en drittsekk. :o)

La meg si det slik: De som sier at størrelse ikke betyr noe som helst har neppe hatt sex med en på 7 cm.

Enig, det med at størrelsen ikke betyr noe som helst er tull.

Gjest Scarlet O'Hara

Tja, handler det kun om sex spiller det neppe så stor rolle...? Da er det jaffal verre med 7 cm snill penismann.

;-)

Hvis det handler kun om sex så er jeg nok enig med deg, jeg er nok farget av at jeg er gift og ikke har sex bare for sex'ens skyld...

Nah - jeg hadde ikke giddet gå til sengs med en drittsekk tror jeg. For meg så er sex så vanvittig mye bedre når det er kjærestefølelser med i bildet og jeg ville ikke kunne fått kjærestefølelser for en drittsekk. :o)

Jojo, ingen er vel uenig i det, men med 7 cm å leke seg med må det jaggu være en heftig forelskelse som bakteppe om man skal si at man har faaaaaantastisk sex!

;-)

Hvis det handler kun om sex så er jeg nok enig med deg, jeg er nok farget av at jeg er gift og ikke har sex bare for sex'ens skyld...

Jeg er også gift og har sex med kjentfolk, for å si det sånn, men jeg husker da godt de dager hvor man kunne sjekke opp en stilig figur og ta'n med hjem. Hehe.

Og DA kan man bli en smule skuffet om det ikke er følbart samleie.

:-)

Annonse

Gjest Scarlet O'Hara

Er det virkelig så vanskelig å forstå at andre kan tenke og mener annerledes enn en selv?

Gjest Scarlet O'Hara

Jeg er også gift og har sex med kjentfolk, for å si det sånn, men jeg husker da godt de dager hvor man kunne sjekke opp en stilig figur og ta'n med hjem. Hehe.

Det er nok så, jeg har ingen erfaringer på det området... I mitt hode er sex så mye mer enn selve penertreringen og derfor vil man ende opp med utilfredsstillelse med en drittsekk, mens en myk, snill og omtenksom mann vil gjøre andre ting for at man skal bli fornøyd;-)

Enig! :D

(Dessuten...Hadde fast leverandør hatt...7 cm.. (!!) Det hadde vært ganske skuffende altså...Og selv om jeg da hadde vært med ham på grunn av andre og utmerkede sjelelige egenskaper, hadde jeg nok vært i stand til å gjenkjenne at dette ikke var ultimat sex! ;p)

Jojo, ingen er vel uenig i det, men med 7 cm å leke seg med må det jaggu være en heftig forelskelse som bakteppe om man skal si at man har faaaaaantastisk sex!

;-)

Jeg sier jo at du har rett i at 7 cm er i minste laget. :o)

Jeg vil vel si at dersom han er sånn gjennomsnittlig utrustet i lengden (snittet ligger på ca. 14 cm!), så la oss si 13-20 cm da og med en rimelig tykkelse (hjelper ikke om den er 24 cm om den er blyanttynn...) så holder det for de aller fleste, dersom fyren kan bruke den til gjensidig glede. ;o)

Det tror jeg også :) En stusselig liten sånn rosa rekeaktig sak ER skuff! ;p

Det er nok så, jeg har ingen erfaringer på det området... I mitt hode er sex så mye mer enn selve penertreringen og derfor vil man ende opp med utilfredsstillelse med en drittsekk, mens en myk, snill og omtenksom mann vil gjøre andre ting for at man skal bli fornøyd;-)

Hehe, jeg vet også at sex er mer enn inn-ut-opplegg, men det er også en del av det. Man kan faktisk utføre seksuelle gjerninger helt uten penis også, men noen av oss syns det er helt ok å ha samleie som en del av sexen. Forskjellige lyster, rett og slett, og kunne kvinner velge ville nok ikke majoriteten velge 7 cm.

Det betyr ikke at menn med korte peniser ikke er elskverdige, så absolutt ikke, man har nå i grunnen ikke noe valg hva penislengde på partneren angår.

Artig tråd, forresten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...