Gå til innhold

Hva er minstemålet på en penis for deg?

Anbefalte innlegg

Jeg sier jo at du har rett i at 7 cm er i minste laget. :o)

Jeg vil vel si at dersom han er sånn gjennomsnittlig utrustet i lengden (snittet ligger på ca. 14 cm!), så la oss si 13-20 cm da og med en rimelig tykkelse (hjelper ikke om den er 24 cm om den er blyanttynn...) så holder det for de aller fleste, dersom fyren kan bruke den til gjensidig glede. ;o)

''Jeg vil vel si at dersom han er sånn gjennomsnittlig utrustet i lengden (snittet ligger på ca. 14 cm!), så la oss si 13-20 cm da og med en rimelig tykkelse (hjelper ikke om den er 24 cm om den er blyanttynn...) så holder det for de aller fleste, dersom fyren kan bruke den til gjensidig glede. ;o)''

DET er jeg helt enig i.

:-)

Fortsetter under...

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mammantil3

25

• Mandolaika

8

• Lillemus

7

• Goliath

6

Mest aktive i denne tråden

Enig! :D

(Dessuten...Hadde fast leverandør hatt...7 cm.. (!!) Det hadde vært ganske skuffende altså...Og selv om jeg da hadde vært med ham på grunn av andre og utmerkede sjelelige egenskaper, hadde jeg nok vært i stand til å gjenkjenne at dette ikke var ultimat sex! ;p)

''(Dessuten...Hadde fast leverandør hatt...7 cm.. (!!) Det hadde vært ganske skuffende altså...Og selv om jeg da hadde vært med ham på grunn av andre og utmerkede sjelelige egenskaper, hadde jeg nok vært i stand til å gjenkjenne at dette ikke var ultimat sex! ;p)''

Aldeles enig, selv om det ikke er helt PK å si slikt.

Men nå er jeg veldig glad i sex, da, og syns det er en viktig ingrediens i et forhold - slik er jo folk veldig ulike.

Er det virkelig så vanskelig å forstå at andre kan tenke og mener annerledes enn en selv?

''Er det virkelig så vanskelig å forstå at andre kan tenke og mener annerledes enn en selv?''

Nei? Det spørs jo akkurat HVA man diskuterer da. Størrelsen på en penis kun for sex eller størrelsen på en penis avhengig av hvem den tilhører.

Gjest Scarlet O'Hara

Hehe, jeg vet også at sex er mer enn inn-ut-opplegg, men det er også en del av det. Man kan faktisk utføre seksuelle gjerninger helt uten penis også, men noen av oss syns det er helt ok å ha samleie som en del av sexen. Forskjellige lyster, rett og slett, og kunne kvinner velge ville nok ikke majoriteten velge 7 cm.

Det betyr ikke at menn med korte peniser ikke er elskverdige, så absolutt ikke, man har nå i grunnen ikke noe valg hva penislengde på partneren angår.

Artig tråd, forresten.

''Artig tråd, forresten.''

Det er jo tross alt fredda;-)

Annonse

Er det virkelig så vanskelig å forstå at andre kan tenke og mener annerledes enn en selv?

''Er det virkelig så vanskelig å forstå at andre kan tenke og mener annerledes enn en selv?''

Skal presisere litt bedre hva jeg mener. Hvis sex er limet i et forhold og alt ellers i forholdet er perfekt, tror jeg man synes en liten penis er helt ok å leve med, i motsetning til om veldig mange ting i forholdet ikke fungerer og penis er liten.

Det er utslagsgivende, altså, det blir summen av alle plusser og minuser for hva man kan "leve med" og ikke som teller i et forhold og der har jeg stor tro på at alle selv klarer å velge det som passer best for en selv.

Men at størrelsen absolutt ikke har _noe_ å si, _uansett_, er jeg uenig i, snakker da for meg selv.

Gjest Scarlet O'Hara

Skal presisere litt bedre hva jeg mener. Hvis sex er limet i et forhold og alt ellers i forholdet er perfekt, tror jeg man synes en liten penis er helt ok å leve med, i motsetning til om veldig mange ting i forholdet ikke fungerer og penis er liten.

Det er utslagsgivende, altså, det blir summen av alle plusser og minuser for hva man kan "leve med" og ikke som teller i et forhold og der har jeg stor tro på at alle selv klarer å velge det som passer best for en selv.

Men at størrelsen absolutt ikke har _noe_ å si, _uansett_, er jeg uenig i, snakker da for meg selv.

Jeg forstår hva du mener, og du må gjerne få ha din mening - poenget er at det ikke er sikkert at alle mener det samme, i forhhold til at du skrev at "den som sier det, prater bare tull"...

La meg si det slik: De som sier at størrelse ikke betyr noe som helst har neppe hatt sex med en på 7 cm.

Det er vel omtrent det samme som menn mener (men ikke så ofte sier) om damer som er for vide og slappe - både her og der... :-)

Jeg forstår hva du mener, og du må gjerne få ha din mening - poenget er at det ikke er sikkert at alle mener det samme, i forhhold til at du skrev at "den som sier det, prater bare tull"...

''Jeg forstår hva du mener, og du må gjerne få ha din mening - poenget er at det ikke er sikkert at alle mener det samme, i forhhold til at du skrev at "den som sier det, prater bare tull"...''

Ja, ser at den kom skjevt ut, for det gjelder for meg selv hvis man kun snakker om sex.

Gjest Mener-nå-jeg

Og sex handler da tydeligvis bare om å få penisen inn og ut noen ganger.

Sex er mye mer... For meg hadde det ikke spilt noen rolle.

Det som betyr noe er hvem penisen sitter på.

Nei takke meg til for en mann som vet hvordan han skal behandle en kvinne i senga selv med en liten penis.( Da får han bruke andre metoder for å tilfredsstille sin kvinne) Enn en som tror det holder å ha en stor pikk så skriker damene i fryd bare han jokker et par ganger.

Gjest Scarlet O'Hara

''Jeg forstår hva du mener, og du må gjerne få ha din mening - poenget er at det ikke er sikkert at alle mener det samme, i forhhold til at du skrev at "den som sier det, prater bare tull"...''

Ja, ser at den kom skjevt ut, for det gjelder for meg selv hvis man kun snakker om sex.

:-)

Nei takke meg til for en mann som vet hvordan han skal behandle en kvinne i senga selv med en liten penis.( Da får han bruke andre metoder for å tilfredsstille sin kvinne) Enn en som tror det holder å ha en stor pikk så skriker damene i fryd bare han jokker et par ganger.

''Enn en som tror det holder å ha en stor pikk så skriker damene i fryd bare han jokker et par ganger.''

Sant. Den mannen har ikke skjønt det, for å si det sånn.

Annonse

Gjest Mener-nå-jeg

Hehe, jeg vet også at sex er mer enn inn-ut-opplegg, men det er også en del av det. Man kan faktisk utføre seksuelle gjerninger helt uten penis også, men noen av oss syns det er helt ok å ha samleie som en del av sexen. Forskjellige lyster, rett og slett, og kunne kvinner velge ville nok ikke majoriteten velge 7 cm.

Det betyr ikke at menn med korte peniser ikke er elskverdige, så absolutt ikke, man har nå i grunnen ikke noe valg hva penislengde på partneren angår.

Artig tråd, forresten.

ja sikkert kjempeartig for alle de unge menn der ute som ( jeg håper ikke leser denne tråden) som har komplekser for det de tror ikke er nok til å tilfredsstille en partner. :(

Gjest veldig fornøyd med "min"

Kjæresten min har vel liten penis, i slapp tilstand i overkant av fem centimeter. (Men den vokser jo veldig.) Vi har sex på mange måter, med og uten penetrering, og analsex er deilig, nettopp fordi penis ikke er så stor. (På det største er den faktisk for stor til at det er godt.) Sexen er vidunderlig, selv om mange nok mener at penis er "for liten".

En ting å huske på er jo at vi kvinner også kommer i forskjellig størrelse, så en stor penis er ikke det rette for alle.

Det er vel omtrent det samme som menn mener (men ikke så ofte sier) om damer som er for vide og slappe - både her og der... :-)

Huh? Det finnes vel ingen myte om at "ingen kvinner er slappe/vide", vel? (Eller misforstår jeg nå - det ER jo tross alt fredda, og med en slik tråd - vel... ;-))

Gjest Veldig fornøyd med "min"

Jeg skriker i fryd av "min" "lille" penis. Og penetrering er faktisk det som føles aller best.

Jeg kan jo legge til at selv om den er kort, er den ganske tykk og treffer alle "riktige" punkter på en gang, noe fingrene ikke klarer.

*savner kjæresten*

Kjæresten min har vel liten penis, i slapp tilstand i overkant av fem centimeter. (Men den vokser jo veldig.) Vi har sex på mange måter, med og uten penetrering, og analsex er deilig, nettopp fordi penis ikke er så stor. (På det største er den faktisk for stor til at det er godt.) Sexen er vidunderlig, selv om mange nok mener at penis er "for liten".

En ting å huske på er jo at vi kvinner også kommer i forskjellig størrelse, så en stor penis er ikke det rette for alle.

Men det interessante er jo ikke hvor stor penis er når den er slapp, det spiller jo ikke stor role.

ja sikkert kjempeartig for alle de unge menn der ute som ( jeg håper ikke leser denne tråden) som har komplekser for det de tror ikke er nok til å tilfredsstille en partner. :(

''ja sikkert kjempeartig for alle de unge menn der ute som ( jeg håper ikke leser denne tråden) som har komplekser for det de tror ikke er nok til å tilfredsstille en partner. :(''

Sorry, men det du skriver kan jeg bare ikke ta helt på alvor. Hvis alle disse mennene (!) knekker fullstendig sammen av hva 3-4 anonyme kvinner skriver på et helsenettsted - well... Nå er det vel flere her som skriver at det er komplett uinteressant hva slags utstyr menn har bare de kan bruke det, burde ikke det være en fin motvekt til oss som er ærlige og sier at det betyr noe?

Menn sier jo jamt at store pupper og smal midje er viktig - skal alle vi som ikke er Dolly Parton-kloninger grave oss ned, da?

Nei vettu hva, skal man være med i RL må man faktisk forstå og takle at man ikke er perfekt for alle i hele verden til enhver tid.

Takk for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...