Gå til innhold

Hva er minstemålet på en penis for deg?

Anbefalte innlegg

Han har bare gått ubetydelig opp i vekt. Men det er faktisk ikke uvanlig med minkende penis. Jeg googlet og fant denne siden:

http://www.klikk.no/helse/article493795.ece

Se et stykke ned, der det står: "Den blir faktisk kortere".

Jøss. Da lærte jeg noe i kveld også. :o)

Fortsetter under...

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mammantil3

25

• Mandolaika

8

• Lillemus

7

• Goliath

6

Mest aktive i denne tråden

Har du målt den i det siste, eller bare husker du lengden fra dens storhetsstid?

Jeg har alltid vært i storhetstiden, hehe. Har ikke målt, men er helt sikker på at den er som før og jeg er kanskje eldre enn mannen din:-)

Men det er godt mulig at enkelte blir mindre med årene, men ikke noe jeg har merket.

Jeg har alltid vært i storhetstiden, hehe. Har ikke målt, men er helt sikker på at den er som før og jeg er kanskje eldre enn mannen din:-)

Men det er godt mulig at enkelte blir mindre med årene, men ikke noe jeg har merket.

Psst: Henda dine krymper også.

;-)

Gjest Hulderen

Det er godt mulig du er eldre enn min mann.

Men det er ikke noe problem for meg at hans har minket, jeg er bare glad til. Det har ført til at vi kan ha røffere sex, jeg får ikke så lett vondt når den har minket fra 22 til 20 cm.

Jeg vil tro at forskjellen blir større med en lang enn med en gjennomsnittlig eller kort penis.

Annonse

Jeg syns ikke spørsmålet var så dumt. Lengden på penis har selvsagt betydning. Er den for kort blir det for lite stimulering og er den for ang kan det bli veldig smertefullt hvis ikke mannen er forsiktig.

Ja, men... hallo!

Det er godt mulig du er eldre enn min mann.

Men det er ikke noe problem for meg at hans har minket, jeg er bare glad til. Det har ført til at vi kan ha røffere sex, jeg får ikke så lett vondt når den har minket fra 22 til 20 cm.

Jeg vil tro at forskjellen blir større med en lang enn med en gjennomsnittlig eller kort penis.

Kan jo hende at den minsker mindre ved mindre størrelser og omvendt.

Men er det ikke slik at ørene blir større ved alder? Rart om godsaken skal gå andre veien, men kanskje det har med bruken å gjøre, når vi blir eldre så hører vi dårligere og trenger større ører for å høre like godt og motsatt med godsakene. Den brukes mindre og vi trenger ikke samme størrelsen lenger, .....utrolig bra teori, hehe

Jeg syns ikke spørsmålet var så dumt. Lengden på penis har selvsagt betydning. Er den for kort blir det for lite stimulering og er den for ang kan det bli veldig smertefullt hvis ikke mannen er forsiktig.

Spørsmålet er jo "Hva er minstemålet......?" - og jeg tolker det iallefall som om trådstarter spør oss om hva vi kan akseptere som mininimumsstørrelse på penis. Akkurat som om det er penisen vi går etter og ikke mannen? Går man kun etter penisstørrelsen, så kan man like gjerne klare seg med en dildo ;)

Du verden........... dette var igrunnen et utrolig "trist" spørsmål?? Jeg håper da virkelig ikke man velger partner ut fra størrelsen på penis??

''Jeg håper da virkelig ikke man velger partner ut fra størrelsen på penis??''

Nei, men for mange kvinner er samleiet en viktig og trivelig del av et samliv og dersom mannen har en mikropenis vil jo akkurat den biten bli noe vanskelig da...

På den annen side har jeg jo hørt kvinner si at de aldri har hatt så god sex som med menn med bittesmå peniser fordi de er så flinke til å tilfredsstille kvinnen på andre måter. :o)

Annonse

Heller litt liten enn litt for stor , er min erfaring. Det er så mye lettere med de små, man kan ta en kjapp en skikkelig kjapt, ha analsex, får ikke kjeven ut av ledd ved oral, kondomer passer og kan tas på og av i en fei, man trenger ikke å være forsiktig.

Jeg har hatt store der det fort gjør vondt og vi måtte bruke evigheter på forspill og allikevel måtte han begrense seg. Ikke noe morro det vel.

Det der er egentlig litt "komisk". Menn med stor penis er som regel veldig stolte over den, og skjønner ikke at svært mange (flesteparten?) av kvinnene foretrekker den i gjennomsnittsstørrelse eller litt mindre fordi man da lettere nyter sexen ;)

''Jeg håper da virkelig ikke man velger partner ut fra størrelsen på penis??''

Nei, men for mange kvinner er samleiet en viktig og trivelig del av et samliv og dersom mannen har en mikropenis vil jo akkurat den biten bli noe vanskelig da...

På den annen side har jeg jo hørt kvinner si at de aldri har hatt så god sex som med menn med bittesmå peniser fordi de er så flinke til å tilfredsstille kvinnen på andre måter. :o)

Joda, jeg ser den.. Har aldri prøvd menn med mikropeniser, så sånn sett har jeg sikkert ikke noe jeg skulle sagt ;)

Jeg vet bare at dersom jeg elsket en mann, så hadde jeg ikke forkasta ham om han hadde liten penis eller for den saks skyld ble impotent.... Sex er så mye mer enn bare inn og ut, og akkurat den biten kan fikses med hjelpemidler også ;)

Spørsmålet er jo "Hva er minstemålet......?" - og jeg tolker det iallefall som om trådstarter spør oss om hva vi kan akseptere som mininimumsstørrelse på penis. Akkurat som om det er penisen vi går etter og ikke mannen? Går man kun etter penisstørrelsen, så kan man like gjerne klare seg med en dildo ;)

bingo!!

Gjest Hulderen

Alle har vel vært unge og single, eller godt voksne og single ;-)

Når man bare er ute etter sex og moro så har penis større betydning enn når man er ute etter et fast forhold. En det skulle jeg vel ikke trenge å fortelle deg?

;-)

Gjest Hulderen

Kan jo hende at den minsker mindre ved mindre størrelser og omvendt.

Men er det ikke slik at ørene blir større ved alder? Rart om godsaken skal gå andre veien, men kanskje det har med bruken å gjøre, når vi blir eldre så hører vi dårligere og trenger større ører for å høre like godt og motsatt med godsakene. Den brukes mindre og vi trenger ikke samme størrelsen lenger, .....utrolig bra teori, hehe

Huff da, hvis penis minker med mindre bruk, er det bare å stå på som best vi kan og berge stumpene ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...