Gå til innhold

Hva er minstemålet på en penis for deg?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 111
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mammantil3

25

• Mandolaika

8

• Lillemus

7

• Goliath

6

Mest aktive i denne tråden

Alle har vel vært unge og single, eller godt voksne og single ;-)

Når man bare er ute etter sex og moro så har penis større betydning enn når man er ute etter et fast forhold. En det skulle jeg vel ikke trenge å fortelle deg?

;-)

Jeg er voksen og singel :P

Hm.... foreløpig har jeg ikke funnet ut hvordan jeg skal sjekke utstyret før det er for sent, men jeg har heller ikke sex med en jeg ikke liker personligheten til - og da er utstyret mindre viktig (foreløpig har jeg sikkert vært heldig?) :P

Kan jo hende at den minsker mindre ved mindre størrelser og omvendt.

Men er det ikke slik at ørene blir større ved alder? Rart om godsaken skal gå andre veien, men kanskje det har med bruken å gjøre, når vi blir eldre så hører vi dårligere og trenger større ører for å høre like godt og motsatt med godsakene. Den brukes mindre og vi trenger ikke samme størrelsen lenger, .....utrolig bra teori, hehe

HAHAHAHA! Fantastisk teori, den kan jo brukes til så mangt!

;-)

Annonse

Visst har størrelsen betydning, hos begge :-)

Og for begge. Jeg merker det selv. Har jeg vært slapp og glemt å ta knipeøvelser noen måneder, så går det utover mitt eget sexliv. Jeg merker det gjerne selv før partneren min klager.

Når vi er inne på lengder: Du er jo en voksen mann. Har du merket at penisen minker med alderen? Min manns er faktisk 2 cm kortere nå enn det den var da vi ble sammen for mange år siden.

Et interessant spørsmål som jeg ikke har noe svar på. Kan ikke huske sist gang (om noen gang) jeg målte lengden, men har ikke merket noen endringer med årene.

Ikke har jeg lest om noe slikt heller, men det er klart at hvis det er riktig så skjer det jo svært langsomt over lang tid - og således ikke noe som man selv merker så lett.

Men som sagt - selv har jeg ikke merket noe, uten at det nødvendigvis betyr at det ikke skjer... :-)

Et interessant spørsmål som jeg ikke har noe svar på. Kan ikke huske sist gang (om noen gang) jeg målte lengden, men har ikke merket noen endringer med årene.

Ikke har jeg lest om noe slikt heller, men det er klart at hvis det er riktig så skjer det jo svært langsomt over lang tid - og således ikke noe som man selv merker så lett.

Men som sagt - selv har jeg ikke merket noe, uten at det nødvendigvis betyr at det ikke skjer... :-)

''Kan ikke huske sist gang (om noen gang) jeg målte lengden, men har ikke merket noen endringer med årene.''

Siden du er mann - det er vel forskjell fra gang til gang også? I alle fall mener jeg å merke det, noen ganger er den normalt stiv og lang, andre ganger er den enda lengre og stivere enn ellers? Varierer det kanskje litt med graden av opphisselse?

''Kan ikke huske sist gang (om noen gang) jeg målte lengden, men har ikke merket noen endringer med årene.''

Siden du er mann - det er vel forskjell fra gang til gang også? I alle fall mener jeg å merke det, noen ganger er den normalt stiv og lang, andre ganger er den enda lengre og stivere enn ellers? Varierer det kanskje litt med graden av opphisselse?

Jeg kan bare snakke for egen del, og ikke for menn generelt (ikke noe vanlig samtaleemne i min bekjentskapkrets :-), men min er nok "vanlig hard og lang" så fremt jeg er tilstrekkelig seksuelt opphisset.

Blir jeg "mer enn normalt" seksuelt opphisset så blir den ikke noe lenger eller hardere av den grunn - og godt er det, for den blir hard nok når jeg er "tilstrekkelig seksuelt opphisset".

Hvis den bare er "halvstiv/slapp" så er den jo både kortere og mykere - men det er bare frem til jeg er "tilstrekkelig seksuelt opphisset". Deretter holder den seg slik til det hele er over - hvilket jo kan variere en god del i tid :-)

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...