Gå til innhold

Har du en dildo eller vibrator?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest veldig pinlig foralltid

Jeg prøvde engang en oppblåsbar dukke, da jeg var yngre og det ikke skulle så mye til. Det var helt greit, ikke bedre enn en vanlig håndtralle. Men pinelig nok, så var jeg bortreist en helg der det brant i naboleiligheten, og brannvesenet hadde brutt seg inn i leiligheten min og da åpenbart sett denne dukken som lå ved siden av senga mi. Flaut???

Nei, jeg har ikke, men noen ganger kunne jeg tenkt meg en... bare for å prøvd liksom. Er det utrolig godt? Bedre en natura?

Kunne tenkt meg en nå når jeg er alene hele helga...

''Er det utrolig godt? Bedre en natura?''

Næsj... Det kan være greit nok, men for min del kan det ikke på noen som helst måte sammenlignes med en mann! :o) F.eks. er det vanskelig å ligge på armen til en dildo etterpå. ;o)

Gjest annlovinda

Næsj... Det kan være greit nok, men for min del kan det ikke på noen som helst måte sammenlignes med en mann! :o) F.eks. er det vanskelig å ligge på armen til en dildo etterpå. ;o)

''F.eks. er det vanskelig å ligge på armen til en dildo etterpå''

Den kan jo ligge i armkroken din ;)

Annonse

Mamta - den gode gamle

Signeres. ;-)

Gjest Begge deler

Jeg vil påstå at en mann og en vibrator (liker ikke dildo) er til hvert sitt bruk. Det ene erstatter ikke det andre. Vibrator er fint for å variere sexen. Og det er ingen som sier at du ikke kan bruke den sammen med partneren, og så nyte armkroken hans etterpå.

Jeg vil påstå at en mann og en vibrator (liker ikke dildo) er til hvert sitt bruk. Det ene erstatter ikke det andre. Vibrator er fint for å variere sexen. Og det er ingen som sier at du ikke kan bruke den sammen med partneren, og så nyte armkroken hans etterpå.

''Og det er ingen som sier at du ikke kan bruke den sammen med partneren, og så nyte armkroken hans etterpå.''

Du har rett i det, men dersom jeg har mannen der så føler jeg at en vibrator ikke er nødvendig. Jada, vi har da brukt det også noen få ganger, men vi vil helst ha hverandre når vi har sjansen, kanskje har det noe å gjøre med at vi bor sammen bare halve tiden.

• 2 uker senere...

Nei, jeg har ikke, men noen ganger kunne jeg tenkt meg en... bare for å prøvd liksom. Er det utrolig godt? Bedre en natura?

Kunne tenkt meg en nå når jeg er alene hele helga...

En dildo kan på ingen måte sammenlignes med ekte vare. Nå nå nå.... ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...