violette Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 Hei. Jeg har reflux,irritabel tarm,irriterte slimhinner i magesekk. Jeg tåler ikke gluten og får kolikksmerter,.Tåler dårlig stivelse og svin og en rekke tilsetn.stoffer. Den siste tiden har jeg følt meg n oe småkvalm. Venstre side i mellomgulvet er ømt og ofte føles det som om det blåser opp en ballong der. Da blir det rart og ubehagelig og vondt.Jeg får en slags hold øverst i skulderene.Det gjør vondt å puste inn hardt da.Ømheten i området gir smerter og jeg blir slått ut. Ofte er det vondest å ligge på sidene da.Vondt å stå. En time etter får jeg som regel kolikk.Enormt mye gass og hele magen blåser seg opp. Jeg har slitt med magen så lenge jeg husker. Jeg tør ikke fortelle noen at mamma ikke hadde råd til klyx da jeg var forstoppet som 15 åring og satte vann og zalo i endetarmen. Kan dette ha ødelagt magen min?jeg har dårlig livskvalitet og sliter på jobben med magen min. Jeg har alltid smerter og jobber med tungt krevende jobb i helsevesen med folk rundt meg hele tiden. Jeg har de siste tre årene brukt avførende piller Dulcolax og trapper opp og ned etter behov. Jeg har flere ganger vært obstipert og har måtte grave ut avføringen selv som er hard stein. Jeg er ellers aktiv inntil 8 -10 timer i uken men føler meg slapp og dårlig i perioder. Jeg drikke mye Pepsi Max men også vann. Jeg forsøker å slutte. Spiser lite og ofte. Tåler stress svært lite. Jeg er redd for kreft eller at jeg skal måtte gå slik hele livet mitt i smerter med en ballongmage. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383532-%C3%B8mhetsmerter-imellomgulvmagesekk/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Liljana Skrevet 9. september 2012 Del Skrevet 9. september 2012 ''Jeg tør ikke fortelle noen at mamma ikke hadde råd til klyx da jeg var forstoppet som 15 åring og satte vann og zalo i endetarmen. Kan dette ha ødelagt magen min?'' Er du sikker på at det var Zalo og ikke grønnsåpe? I tilfelle det var grønnsåpevann så var det helt alminnelig å bruke dette på sykehus tidligere. ''Jeg har de siste tre årene brukt avførende piller Dulcolax og trapper opp og ned etter behov. '' Dette gir mye magesmerter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383532-%C3%B8mhetsmerter-imellomgulvmagesekk/#findComment-3387991 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.