Gå til innhold

merkelig syklus

Anbefalte innlegg

Gjest sofie&anton

Hei. Vi er et par på 32 år som har to barn sammen, datter på 10 og en sønn på 3. I fjor prøvde vi over en periode på bortimot 6-10 mnd på å bli gravide, men fikk det ikke til. Var hos en gynekolog som ikke fant noen feil og anbefalte oss å prøve videre. Så ble planene lagt litt på is da vi bestemte oss for bryllup. Siden ca januar har jeg ført logg over mens, de har vart i: 31 dager 29 29 36 31 29 Og sist nå, dag 13 og 14 hadde jeg positiv eggløsningstest, fra dag 22 i syklusen fikk jeg ømme pupper, dag 25 kom det spotting, (dette har jeg bestandig en dag før mens, så mens i ca 6 dager.) Dag 26 spotting, dag 27 mens men ikke like mye som vanlig første dag, lørdag, altså dag 29, normal mens. Søndag, dag 30, veldig avtagende og nesten bort, og i går kveld og natt ingenting. i dag mandag, er det ikke noe blod å se. Så mensen er over før den kanskje egentlig skulle begynt, og jeg har spottet i 2 dager og blødd mer eller mindre i 3 dager. Testet i morges og den var negativ. Har testet hele tiden men ikke fått noe utslag. Hvordan skal jeg tolke dette? Siden syklusene mine er såpass ujevne, (dette er kommet etter barn nr 2, før dette var de ganske regelmessige med ca 31 dager i mellom) har jeg benyttet meg av EL tester, så eggløsning har jeg. Vi er to helt normalt friske personer uten noe problemer helsemessig. Med nr 1 prøvde vi ikke, hun bare kom :) Med sønnen prøvde vi ca 3-5 sykluser før jeg ble befruktet. Så vidt jeg vet har jeg ikke mistet noe tidligere.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383553-merkelig-syklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...