Gå til innhold

merkelig syklus

Anbefalte innlegg

Gjest sofie&anton

Vi er et par på 32 år, har en datter på 10 og en sønn på 3 år. I 2011 prøvde vi å bli gravide, men etter en periode på 6-9 mnd uten hell fikk vi time hos gynekolog. Hun fant ingen feil på oss, heldigvis. Planene våre ble lagt på is da vi bestemte oss for å arrangere bryllup, men har tatt opp prøvingen igjen nå siden i sommer. Fra januar av har jeg ført logg med syklusene mine, og de har vært som følger: 31 dager 29 29 36 31 29 Og sist nå, dag 14 og 15 hadde jeg positiv EL test, fra dag 22 i syklusen fikk jeg ømme pupper, dag 25 kom det spotting, (dette har jeg bestandig en dag før mens, så mens i ca 6 dager.) etter dette forsvant ømheten. Dag 26 litt mer spotting, dag 27 mens, men ikke like mye som vanlig første dag, dag 28 normal mens. Dag 29, veldig avtagende og nesten borte, kveld dag 29 borte, dag 30 (i dag) ingenting. Testet i dag, men negativt resultat. Så mensen er over før den kanskje egentlig skulle begynt, og jeg har spottet i 2 dager og blødd mer eller mindre i 3 dager. Jeg har på en måte følt meg gravid, men ingen tester har vært enige i meg i det. Pga uregelmessig mens har jeg testet for eggløsning og disse har jeg hatt hver måned. Mensen min har blitt uregelmessig etter fødselen av barn nr. 2. Barn nr. 1 prøvde vi ikke på, nr.2 traff vi på kanskje 3.-4. gang, og så vidt meg kjent har jeg ikke mistet ved noen anledning. Hvordan skal jeg tolke denne sisite syklusen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383554-merkelig-syklus/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...