Gå til innhold

Grunn til mistanke?

Anbefalte innlegg

Da gir du han ultimatium han gir deg passord NÅ ellers er det over. Da har ingenting å tape lenger på å gi deg passordene. Evt kan dere går til familierådgivning i lag. I Frode Thuens bok Utro står det noe om å legge alle kortene på bordene. Det er faktisk kjempeviktig, for å komme videre og kan bygge ny tillit.

Men jeg er svært overrasket over at min mann som jeg aldri hadde trodd skulle være hverken utro eller lyve, hvor han løy tilsynelatende uten problemer. Han løy og løy. Derfor måtte jeg til slutt ringe fitta hans(sorry elskerinne er for fint ord) for å få bekreftet historien. Og det var omentrent ikke før vi sto med telefonrøret i hånden at han tilsto alt selv. Enda jeg tagg og ba etter sannheten. Og han ødela svært mye for seg selv, med å ikke fortelle noe sant selv.

takk for svar. Ser du har fått opplevd litt i fh.t utroskap du også.

Det er akkurat det jeg vil,skjønner du: Be ham slå på dataen så jeg får se,og likeså med mobilen! Fatter ikke at mannen kan innrømme det,iallefall når han ser hva disse vanene hans til slutt har gjort med meg. Hun som han forsikrer om at elsker henne. Så fortsetter han uansett dette hemmelighetsskremmeriet sitt.

Men det er akkurat dette med å kreve å få se som er så vanskelig! Hvorfor? Vet ikke om det er pg.a min redsel for at han skal bli sinna,eller pg.a hva som eventuellt blir avslørt. det første tror jeg. vet bare at noe må jeg gjøre nå,for jeg føler meg ikke helt bra lengre. Oppførselen hans gjør meg rett og slett sjuk!

Takk for at du svarer. Godt å få "prate" med en utenforstående. Kjenner du igjen noe av det jeg ser?

Fortsetter under...

• Svar 40
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• høstvind

12

• Nils Håvard Dahl, psykiater

3

• EnolaGay

3

• Madelenemie

3

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...