Gå til innhold

Trenger jeg være beskymret?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Uff, jeg hadde nok vært bekymret dersom min mor hadde måttet bli operert mens hun var på ferie i Spania.... Selv om de sikkert er flinke på sykehuset der også, og at forsikringen var i orden, så er det så langt unna.

Tror nok at jeg hadde reist ned dersom jeg hadde hatt mulighet til det. Min mor er 75 år.

Gjest Høstløvet

Nei, men håper han blir operert på et sykehus med skandinavisk personale, slik han kan gjøre seg forstått og bli forstått.

På spanske sykehus er legene flinke, men det tales bare spansk og det er vanskelig å kommunisere på engelsk med personalet.

Nei, men håper han blir operert på et sykehus med skandinavisk personale, slik han kan gjøre seg forstått og bli forstått.

På spanske sykehus er legene flinke, men det tales bare spansk og det er vanskelig å kommunisere på engelsk med personalet.

Ja, dette er et problem der. De snakker knapt engelsk, men han har blitt overført til et privat sykehus hvor kommunikasjonen skal være bedre.

Uff, jeg hadde nok vært bekymret dersom min mor hadde måttet bli operert mens hun var på ferie i Spania.... Selv om de sikkert er flinke på sykehuset der også, og at forsikringen var i orden, så er det så langt unna.

Tror nok at jeg hadde reist ned dersom jeg hadde hatt mulighet til det. Min mor er 75 år.

Søsteren min reiser ned dit.

• 2 uker senere...

Annonse

• 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...