Gjest Molni Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 I natt svimte jeg av pga sterke menssmerter. Jeg fikk mensen i går og vanligvis er første og andre dagen verst når det gjelder smerter. I natt svimte jeg altså av, noe som ikke er normalt for meg. Jeg har noen få ganger følt at jeg har holdt på å svime av, men så ille som i natt har det aldri vært. Jeg kaldsvetta så det rant av meg og var likbleik i følge min kjære. Etter at jeg kom til meg selv fikk jeg i meg smertestillende, men det tok en liten time før det hjalp. For ca en uke siden fikk jeg skikkelig "knip" i magen der eggstokken på venstre side er. Det er samme side jeg nå har vondt i. Har dette noen sammenheng? Er dette bare "vanlige" menssmerter eller kan det være noe annet? Jeg er 35 år og har ingen barn. Går ikke på noe prevansjonsmidler. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383747-svimer-av-av-menssmerter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.