Gjest Klepper Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Jeg ble smittet med herpes av mintidligere partner for ca to år siden. Har hatt svært hyppige utbrudd, inntil to ganger i måneden frem til for noen uker siden da jeg fikk Valaciclovir-tabletter av fastlegen. Jeg skal ta 250mg, to ganger daglig, Meningen er vel at jeg nå skal unngå nye utbrudd. Så langt har det fungert bra, men det er som sagt bare noen uker siden medisineringen begynte. Spørsmålet mitt er hvor stor smittefare det er for min nye partner dersom vi har ubeskyttet samleie mens jeg er medisinert? Han har ikke herpes fra før av, og jeg har ikke lyst til å smitte ham. samtidig ønsker vi oss barn, og det lar seg vanskelig gjøre hvis vi alltid skal bruke kondom... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383767-herpessmitte-mens-man-er-medisinert/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.