tzatziki1365380058 Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 Skjønner godt at den svei. På en annen side kan det være en uheldig formulering i et oppriktig forsøk på å komme med noe konstruktivt. Personlig håper jeg min mann forteller meg det, om jeg blir for omfangsrik. Dette handler jo om helse og det å holde seg friskest mulig. ''På en annen side kan det være en uheldig formulering i et oppriktig forsøk på å komme med noe konstruktivt.'' Men skal man komme med noe konstruktivt, bør man vite hva man snakker om. Det stemmer at overvekt kan føre til smerter i kroppen, men da snakker man om HØY overvekt. Jeg har kun hørt om dette i forhold til sykelilg overvekt, altså BMI over 40. Har man BMI på 25, er ikke vekten årsak til muskelsmerter, uansett hvordan man ser ut med den vekten. 0 Siter
laban Skrevet 19. september 2012 Skrevet 19. september 2012 Skjønner godt at den svei. På en annen side kan det være en uheldig formulering i et oppriktig forsøk på å komme med noe konstruktivt. Personlig håper jeg min mann forteller meg det, om jeg blir for omfangsrik. Dette handler jo om helse og det å holde seg friskest mulig. Å gå opp fra BMI på ca. 24 til ca. 25, handler lite om helse. 0 Siter
PieLill Skrevet 21. september 2012 Skrevet 21. september 2012 ''På en annen side kan det være en uheldig formulering i et oppriktig forsøk på å komme med noe konstruktivt.'' Men skal man komme med noe konstruktivt, bør man vite hva man snakker om. Det stemmer at overvekt kan føre til smerter i kroppen, men da snakker man om HØY overvekt. Jeg har kun hørt om dette i forhold til sykelilg overvekt, altså BMI over 40. Har man BMI på 25, er ikke vekten årsak til muskelsmerter, uansett hvordan man ser ut med den vekten. Godt sagt. mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.