trollemor;o) Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Så godt å lese din erfaring, for oss i samme situasjon som ts. Takk:) Hadde bare min erfaring fått andre ut av det samme vill jeg blitt glad!! Se deg rundt...verden er full av hyggelige menn. Begynn å snakk med andre, finn på ting med andre og kjenn hvor utrolig godt det føles å sakte men sikkert la denne besettelsen slippe taket. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392014 Del på andre sider Flere delingsvalg…
trollemor;o) Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Åhh, same shit her altså! Nå er det håpets død her framover! Jippi!!!! Start et nytt liv i dag, finn nye venner, nye aktiviteter og IKKE la ham smiske seg tilbake til deg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392015 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig anonym i dag Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jepp, jeg tenkte sånn....jeg kom aldri til å elske noen andre. Fortalte venninna mi at jeg kommer nok kanskje til å gifte meg, men det er denne mannen jeg elsker. DET ER FLAUT å tenke på nå!!! Denne gamle flammen betyr null og nix og jeg elsker mannen av hele mitt hjerte. Jeg elsket ikke denne gamle flammen, det ble bare en besettelse å prøve å fange ham. Jeg tenkte så langt som at jeg skulle bli gravid bare for å få ham.... Helt utrolig å tenke tilbake på. Jeg håper trådstarter leser dette, men det hjelper vel neppe likevel. Jeg leser dette og lurer på om du synes det har noe å si at mannen er 66 år og jeg er 54. Hans sexuallyst har dabbet veldig av de siste tre årene, noe jeg merker veldig godt og som kan være og har til tider vært et problem for meg. Jeg har ikke tenkt å bli gravid til å holde på han av naturlige årsaker, men jeg tror årsakene til at han vil beholde meg som venninne er mer kompliserte enn ungdomsgjengen på dol forstår. Et problem er hans vanvittige redsel for å bli gammel. Det tror jeg man må bli i hvert fall femti til å ha mulighetene til å sette seg inn i. Kanskje seksti så langt er jeg ikke kommet. Alder, utseende, personlighet, profesjon, nasjonalitet, hvor mange barn og barnebarn, hvor mange ekteskap/samboerforhold og andre kjærlighetsforhold osv. har alle de jeg snakker med i RL i tankene når de svarer meg. Prøv å regne ut hvor mange år vi antageligvis har vært sexuelt aktive, 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392021 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig anonym i dag Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Godt beskrevet! ''Jeg håper trådstarter leser dette, men det hjelper vel neppe likevel'' Det håper jeg også, selv om man nok må være "i neste fase" før man er mottakelig for budskapet ;-) Jeg håper virkelig at du leser hvor gammel jeg er og begynner å forstå at jeg har en del livserfaring bak meg selvom ting kan gjøre like vondt nå som de gjorde for 35 år siden. Denne diskusjonen om meg er veldig overfladisk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392023 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg leser dette og lurer på om du synes det har noe å si at mannen er 66 år og jeg er 54. Hans sexuallyst har dabbet veldig av de siste tre årene, noe jeg merker veldig godt og som kan være og har til tider vært et problem for meg. Jeg har ikke tenkt å bli gravid til å holde på han av naturlige årsaker, men jeg tror årsakene til at han vil beholde meg som venninne er mer kompliserte enn ungdomsgjengen på dol forstår. Et problem er hans vanvittige redsel for å bli gammel. Det tror jeg man må bli i hvert fall femti til å ha mulighetene til å sette seg inn i. Kanskje seksti så langt er jeg ikke kommet. Alder, utseende, personlighet, profesjon, nasjonalitet, hvor mange barn og barnebarn, hvor mange ekteskap/samboerforhold og andre kjærlighetsforhold osv. har alle de jeg snakker med i RL i tankene når de svarer meg. Prøv å regne ut hvor mange år vi antageligvis har vært sexuelt aktive, Hvis du mener diskusjonen om deg er veldig overfladisk, burde du kanskje ha oppgitt alder og andre relevante ting på et tidligere tidspunkt? ''men jeg tror årsakene til at han vil beholde meg som venninne er mer kompliserte enn ungdomsgjengen på dol forstår.'' Den der synes jeg var ganske nedlatende av deg. Her er det folk i alle aldre med mye livserfaring, det er mitt inntrykk i alle fall. Hvis du ikke er fornøyd etter alle svar og kommentarer du har fått fra personer i RL, hvorfor skriver du så her, for så å fortelle oss at vi ikke "har peiling" fordi akkurat DITT tilfelle er så innmari SPESIELT? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392026 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg håper virkelig at du leser hvor gammel jeg er og begynner å forstå at jeg har en del livserfaring bak meg selvom ting kan gjøre like vondt nå som de gjorde for 35 år siden. Denne diskusjonen om meg er veldig overfladisk. ''Denne diskusjonen om meg er veldig overfladisk'' Jeg syns det er synd at du tenker det. Selv om kontekstuelle forhold er ulike for andre som deler erfaringer med deg er de høyst relevante slik jeg ser det. ''Jeg håper virkelig at du leser hvor gammel jeg er og begynner å forstå at jeg har en del livserfaring bak meg'' Kjærlighet (eller "hekt" som Sissel Gran kaller det) kjenner ingen alder, ei heller kjærlighetssorg. ''(...) selvom ting kan gjøre like vondt nå som de gjorde for 35 år siden'' My point exactly. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392032 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jeg leser dette og lurer på om du synes det har noe å si at mannen er 66 år og jeg er 54. Hans sexuallyst har dabbet veldig av de siste tre årene, noe jeg merker veldig godt og som kan være og har til tider vært et problem for meg. Jeg har ikke tenkt å bli gravid til å holde på han av naturlige årsaker, men jeg tror årsakene til at han vil beholde meg som venninne er mer kompliserte enn ungdomsgjengen på dol forstår. Et problem er hans vanvittige redsel for å bli gammel. Det tror jeg man må bli i hvert fall femti til å ha mulighetene til å sette seg inn i. Kanskje seksti så langt er jeg ikke kommet. Alder, utseende, personlighet, profesjon, nasjonalitet, hvor mange barn og barnebarn, hvor mange ekteskap/samboerforhold og andre kjærlighetsforhold osv. har alle de jeg snakker med i RL i tankene når de svarer meg. Prøv å regne ut hvor mange år vi antageligvis har vært sexuelt aktive, ''Jeg leser dette og lurer på om du synes det har noe å si at mannen er 66 år og jeg er 54'' Da er det litt rart at dere velger å bruke så mye av tiden til å krangle. Kan dere ikke bare ta det med ro, treffes for å ha det hyggelig og se hvordan det utvikler seg? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392035 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig anonym i dag Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 ''Jeg leser dette og lurer på om du synes det har noe å si at mannen er 66 år og jeg er 54'' Da er det litt rart at dere velger å bruke så mye av tiden til å krangle. Kan dere ikke bare ta det med ro, treffes for å ha det hyggelig og se hvordan det utvikler seg? Ja det er litt rart og mer enn det. Nei vi har ikke greid å bare ta det med ro. Det har vært for mye følelser og frustrasjoner og jeg har opplevd at de kan være der selvom vi er godt voksne. Sex har ikke alltid vært det viktigste i dette forholdet. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392036 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig anonym i dag Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvis du mener diskusjonen om deg er veldig overfladisk, burde du kanskje ha oppgitt alder og andre relevante ting på et tidligere tidspunkt? ''men jeg tror årsakene til at han vil beholde meg som venninne er mer kompliserte enn ungdomsgjengen på dol forstår.'' Den der synes jeg var ganske nedlatende av deg. Her er det folk i alle aldre med mye livserfaring, det er mitt inntrykk i alle fall. Hvis du ikke er fornøyd etter alle svar og kommentarer du har fått fra personer i RL, hvorfor skriver du så her, for så å fortelle oss at vi ikke "har peiling" fordi akkurat DITT tilfelle er så innmari SPESIELT? Hvorfor forventer du at jeg oppgir alle opplysninger med en gang? Vil du ha personnummeret mitt også? Du trenger ikke å svare meg. Det hjelper ikke at du begynner å angripe meg selvom du føler deg angrepet. Det er da krangling starter. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392038 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig anonym i dag Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 ''Denne diskusjonen om meg er veldig overfladisk'' Jeg syns det er synd at du tenker det. Selv om kontekstuelle forhold er ulike for andre som deler erfaringer med deg er de høyst relevante slik jeg ser det. ''Jeg håper virkelig at du leser hvor gammel jeg er og begynner å forstå at jeg har en del livserfaring bak meg'' Kjærlighet (eller "hekt" som Sissel Gran kaller det) kjenner ingen alder, ei heller kjærlighetssorg. ''(...) selvom ting kan gjøre like vondt nå som de gjorde for 35 år siden'' My point exactly. De kan være relevante, men er ikke nødvendigvis det. Å spørre meg om jeg er en som legger meg lett på ryggen for menn kan gjøre veldig vondt pga. tidligere erfaringer og mer vondt etter et såpass langt liv enn da jeg var ung. Det kom en del gode svar i begynnelsen, men diskusjonen om meg i dag har jeg opplevd som langt vekk fra min virkelighet og mer som generell. Synes det er fullstendig unødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392039 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nickløsheletida Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Ja det er litt rart og mer enn det. Nei vi har ikke greid å bare ta det med ro. Det har vært for mye følelser og frustrasjoner og jeg har opplevd at de kan være der selvom vi er godt voksne. Sex har ikke alltid vært det viktigste i dette forholdet. ''Ja det er litt rart og mer enn det. Nei vi har ikke greid å bare ta det med ro. Det har vært for mye følelser og frustrasjoner og jeg har opplevd at de kan være der selvom vi er godt voksne'' Jeg skjønner, men er det ikke dette som ødelegger mellom dere og gjør frustrasjonene bare enda større? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392044 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvorfor forventer du at jeg oppgir alle opplysninger med en gang? Vil du ha personnummeret mitt også? Du trenger ikke å svare meg. Det hjelper ikke at du begynner å angripe meg selvom du føler deg angrepet. Det er da krangling starter. ''Hvorfor forventer du at jeg oppgir alle opplysninger med en gang? Vil du ha personnummeret mitt også?'' Nå er du veldig usaklig. Jeg skrev relevante opplysninger, personnummer er ikke relevant for svaret. Du oppga alder nå siden du selv håpet på at svarene ville bli annerledes etter det. ''Du trenger ikke å svare meg. Det hjelper ikke at du begynner å angripe meg selvom du føler deg angrepet. Det er da krangling starter.'' Ok, så vi krangler nå? Ja, da er det ikke rart du og "kjæresten" krangler mye altså. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392045 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 De kan være relevante, men er ikke nødvendigvis det. Å spørre meg om jeg er en som legger meg lett på ryggen for menn kan gjøre veldig vondt pga. tidligere erfaringer og mer vondt etter et såpass langt liv enn da jeg var ung. Det kom en del gode svar i begynnelsen, men diskusjonen om meg i dag har jeg opplevd som langt vekk fra min virkelighet og mer som generell. Synes det er fullstendig unødvendig. ''Det kom en del gode svar i begynnelsen, men diskusjonen om meg i dag har jeg opplevd som langt vekk fra min virkelighet og mer som generell. Synes det er fullstendig unødvendig.'' Det er sånt man må regne med på et anonymt forum, hvor man ikke kjenner hverandre eller hverandres livshistorer før man svarer. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392046 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kayia Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 De kan være relevante, men er ikke nødvendigvis det. Å spørre meg om jeg er en som legger meg lett på ryggen for menn kan gjøre veldig vondt pga. tidligere erfaringer og mer vondt etter et såpass langt liv enn da jeg var ung. Det kom en del gode svar i begynnelsen, men diskusjonen om meg i dag har jeg opplevd som langt vekk fra min virkelighet og mer som generell. Synes det er fullstendig unødvendig. ''Å spørre meg om jeg er en som legger meg lett på ryggen for menn kan gjøre veldig vondt pga. tidligere erfaringer og mer vondt etter et såpass langt liv enn da jeg var ung'' Man kan selvfølgelig bli berørt på temaer som er såre, men slik jeg kjenner vedkommende fra her inne ville jeg ikke tro at det var dette hun mente. Det skal hun imidlertid få svare for selv, men da tror jeg det er lurt om du skriver det samme til henne, ikke bare til meg. Man leser ikke alltid alt i lange tråder, og det er ikke sikkert hun oppdager hvorfor dette ble sårt for deg. Vil imidlertid anbefale deg å lese øvrig diskusjon uten de såre bildene på. Jeg kan ikke se at noen har ment å ramme deg, kun hjelpe deg. Ønsker deg lykke til og håper dere finner ut av den kinkige situasjonen dere står i 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392048 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mandolaika Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Hvorfor forventer du at jeg oppgir alle opplysninger med en gang? Vil du ha personnummeret mitt også? Du trenger ikke å svare meg. Det hjelper ikke at du begynner å angripe meg selvom du føler deg angrepet. Det er da krangling starter. Jeg håper du forstår at jeg ikke er ute etter å angripe deg på noen som helst måte, men jeg blir litt matt av slike tråder hvor man gir råd/svar ut fra enten egen erfaring eller fra de opplysninger man får av trådstarter. Så kan noen av disse rådene/svarene komme feil ut, enten fordi de virkelig ikke passer inn i trådstarters situasjon, fordi de "treffer" de ømme punktene hos trådstarter, eller fordi vi svarer ting trådstarter til slutt vil erfare selv, men bare ikke har kommet dit ennå. Så blir trådstarter kanskje sår, føler seg angrepet, samtidig som det blir brukt i mot de som svarer at "du vet ingenting om meg". Det er ikke alltid så lett å svare og det er nok ofte lurt at man snapper opp de svar og råd man synes man får noe nytte av, så lar man de andre bare være. På et anonymt forum hvor man kun får ting skriftlig uten at mimikk, tonefall, kroppsspråk osv. er med, kan man også lese folk "feil". 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392050 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mary Poppins Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Denne mannen er godt kjent ikke bare i Norge, men også internasjonalt. Jeg sier ikke at alle kjenner han, men hvis du googler navnet hans kommer det utallige artikler, intervjuer osv. opp. Jeg kommer ikke til å si navnet hans her, men de som er rundt meg vet det og mange har møtt han. Jeg har diskutert forholdet mellom oss og følelsene hans med psykolog og både mannlige og kvinnelige venner i RL. Alle er enige i de enorme følelsene han viser. Det er kun på dol at jeg får svar om hans uekte følelser og at han vil kun ha sex og mer sex. Mannen er godt voksen og sex er begynt å spille mindre rolle i hans liv enn før. Sex betyr minst like mye for meg om ikke mer siden jeg er en god del yngre. Du har svart meg bra og det takker jeg deg for. Jeg ser at du er yngre i meg og i en annen fase av livet. Det er antageligvis de fleste som svarer. Vi som er voksne vi har vært i den fasen engang, men dere har ikke vært i vår fase. Jeg skriver ikke mer i denne tråden etter å lest en sårende og stygg kommentar nå fra en annen enn deg. Såpass har jeg lært igjennom livet at det å pleie kjærlighetssorg blir ikke bedre av at noen er stygg mot en. I øyeblikket er jeg verdens ensomste menneske på tross av alle mine venner. Det var grunnen til at jeg skrev på dol. Takk igjen for dine svar. Jo det er bare hyggelig. Det at du er 54 og han 66 synes jeg var relevant så du burde nok ha inkludert det i hovedinnlegget:) En mann på 66 er nok ikke umoden, redd for å forplikte seg og ute etter å bruke en dame for sex, slik vi kanskje alle tenkte til å begynne med. Men det jeg fortsatt ikke helt forstår, er dersom han ikke er spesielt opptatt av sex, hvorfor tror du da han har en annen en han ligger med? Kanskje han bare har en annen venninne, som ikke behøver være like god venninne som deg men likevel en venninne? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392053 Del på andre sider Flere delingsvalg…
PieLill Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 ''Jo sterkere følelser som legges for dagen, jo minder er ofte oppriktigheten. Er det denne metoden som pleier å funke på deg?'' Dette er oppriktig stygt å skrive til et menneske som har det vondt. Dette er en angripelse fra en kvinne om har behov for å heve seg. ''Dette er oppriktig stygt å skrive til et menneske som har det vondt. Dette er en angripelse fra en kvinne om har behov for å heve seg.'' Jeg har en flott mann og ingen å hevne meg på. Likevel har jeg observert at det ikke nødvenigvis er en linjær sammenheng mellom hvor sterke følelser som uttrykkes og hvilke handlinger som følger etterpå. Du beskriver en situasjon der det ser ut til å være forskjell mellom det han sier og uttrykker av følelser og hva han siden gjør i praksiss. Sterke uttrykk for følelser er ikke noe bevis på oppriktighet. Oppriktighet bedømmes i handling. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392060 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig anonym i dag Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 ''Ja det er litt rart og mer enn det. Nei vi har ikke greid å bare ta det med ro. Det har vært for mye følelser og frustrasjoner og jeg har opplevd at de kan være der selvom vi er godt voksne'' Jeg skjønner, men er det ikke dette som ødelegger mellom dere og gjør frustrasjonene bare enda større? Jo og det er poenget mitt. Følelsene og frustrasjonene har vært for store på begge sider. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392063 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig anonym i dag Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 Jo det er bare hyggelig. Det at du er 54 og han 66 synes jeg var relevant så du burde nok ha inkludert det i hovedinnlegget:) En mann på 66 er nok ikke umoden, redd for å forplikte seg og ute etter å bruke en dame for sex, slik vi kanskje alle tenkte til å begynne med. Men det jeg fortsatt ikke helt forstår, er dersom han ikke er spesielt opptatt av sex, hvorfor tror du da han har en annen en han ligger med? Kanskje han bare har en annen venninne, som ikke behøver være like god venninne som deg men likevel en venninne? Når man skriver slike innlegg gir man minst mulig opplysninger. Jeg har skrevet før at vi er godt voksne. Da jeg så bildene som var årsaken til at jeg skrev første innlegget for tre dager siden så var det tydelig for meg at dette var et par. Hvorvidt han har eller har hatt mer sex med henne enn meg har jeg ikke tenkt på, men jeg vet at hun ville ha han tilbake for en stund siden. Jeg ser at det er noe mellom dem uansett om det er sex eller andre følelsesmessige ting. De har ikke barn sammen. At han er god venn med sin ekskone ( mor til hans barn ) og hennes nåværende mann gjør meg ingenting. Jeg presiserer igjen at jeg har opplevd dine svar som hyggelige og reflekterte uansett alder. Da jeg nevnte ungdomsgjengen på dol så hadde jeg i tankene at jeg fikk svar som jeg og han var umodne ungdommer. Jeg tror ikke alle svarene egner seg for umoden ungjente heller for såvidt. Det har en del skjedd siden jeg skrev første innlegget søndag. Grunnen til at jeg skriver her er for å løse om frustrasjonene, ikke for å få profesjonell hjelp. Jeg velger selv når og hvor jeg gir opplysninger og det trodde jeg alle hadde i tankene når de svarer i slike innlegg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392064 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veldig anonym i dag Skrevet 19. september 2012 Del Skrevet 19. september 2012 ''Hvorfor forventer du at jeg oppgir alle opplysninger med en gang? Vil du ha personnummeret mitt også?'' Nå er du veldig usaklig. Jeg skrev relevante opplysninger, personnummer er ikke relevant for svaret. Du oppga alder nå siden du selv håpet på at svarene ville bli annerledes etter det. ''Du trenger ikke å svare meg. Det hjelper ikke at du begynner å angripe meg selvom du føler deg angrepet. Det er da krangling starter.'' Ok, så vi krangler nå? Ja, da er det ikke rart du og "kjæresten" krangler mye altså. Du har skrevet tre svar til meg siden sist for å forsvare deg selv. Det er unødvendig. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/383790-jeg-er-usikker-p%C3%A5-kj%C3%A6resten-min/page/4/#findComment-3392065 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.