Gå til innhold

Jeg er usikker på kjæresten min

Anbefalte innlegg

Gjest veldig anonym i dag

For meg er det ikke viktig hva du svarer meg. Hva du tenker og velger er det som teller.

Siden du spør her på DOL, har jeg forsøkt å komme med et mulig perspektiv på saken som du kanskje kan ha nytte av. Hva du gjør med det er selvsagt opp til deg.

Ville ikke svart deg annerledes om jeg visste alderen din fra starten av.

mvh

Dette var fornuftig og det er bra.

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

17

• trollemor;o)

14

• PieLill

10

• Mary Poppins

10

Om jeg er kranglete eller ikke er strengt tatt ikke din sak. Hvis du kjenner meg med navn og identitet håper jeg du sier ifra. Hvis du kun mener at du tror at du har lest noe jeg har skrevet før så er det greit.

Det er ikke greit hvis du vet hvem jeg er i RL.

''Om jeg er kranglete eller ikke er strengt tatt ikke din sak.''

Den setningen sa vel det meste....

Jeg er først og fremst interessert i om du vet hvem jeg er i RL. Alt annet betyr ingenting.

''Jeg er først og fremst interessert i om du vet hvem jeg er i RL. Alt annet betyr ingenting.''

Jeg vet ikke hvem du er i RL, men når man har vært på DOL en stund så danner man seg fort et bilde av ulike personligheter/nick, man kjenner igjen skrivestil, måte å argumentere på, oppgitte faktaopplysninger, tema som går igjen osv.

Dette gjør da at man kan få en subjektiv oppfatning av hvilke personlighetstrekk et nick på DOL har i RL. Det er jo ikke roboter som sitter og skriver, det er mennesker.

Annonse

Gjest Nickløsheletida

''Hvis du oppfatter mine innlegg som krangling og dine som fornuftige så synes jeg du skal bruke kreftene dine på jobben din.

'''

Klarer ikke å la være: Din måte å kverulere på er lett gjenkjennelig.

''Klarer ikke å la være: Din måte å kverulere på er lett gjenkjennelig''

Det er det en god stund siden jeg så :-)

''Jeg er først og fremst interessert i om du vet hvem jeg er i RL. Alt annet betyr ingenting.''

Jeg vet ikke hvem du er i RL, men når man har vært på DOL en stund så danner man seg fort et bilde av ulike personligheter/nick, man kjenner igjen skrivestil, måte å argumentere på, oppgitte faktaopplysninger, tema som går igjen osv.

Dette gjør da at man kan få en subjektiv oppfatning av hvilke personlighetstrekk et nick på DOL har i RL. Det er jo ikke roboter som sitter og skriver, det er mennesker.

Du og flere har greid å gjøre meg usikker og engstelig. Håper dere nyter det etter at jeg har logget av.

Hvorfor må du absolutt bruke min smerte til å hugge enda fastere i såret? Forstår du ikke hvor viktig det er for meg å ikke bli gjenkjent i RL etter de opplysningene jeg har gitt?

Når man skriver slike innlegg gir man minst mulig opplysninger. Jeg har skrevet før at vi er godt voksne.

Da jeg så bildene som var årsaken til at jeg skrev første innlegget for tre dager siden så var det tydelig for meg at dette var et par. Hvorvidt han har eller har hatt mer sex med henne enn meg har jeg ikke tenkt på, men jeg vet at hun ville ha han tilbake for en stund siden. Jeg ser at det er noe mellom dem uansett om det er sex eller andre følelsesmessige ting. De har ikke barn sammen. At han er god venn med sin ekskone ( mor til hans barn ) og hennes nåværende mann gjør meg ingenting.

Jeg presiserer igjen at jeg har opplevd dine svar som hyggelige og reflekterte uansett alder. Da jeg nevnte ungdomsgjengen på dol så hadde jeg i tankene at jeg fikk svar som jeg og han var umodne ungdommer. Jeg tror ikke alle svarene egner seg for umoden ungjente heller for såvidt.

Det har en del skjedd siden jeg skrev første innlegget søndag. Grunnen til at jeg skriver her er for å løse om frustrasjonene, ikke for å få profesjonell hjelp. Jeg velger selv når og hvor jeg gir opplysninger og det trodde jeg alle hadde i tankene når de svarer i slike innlegg.

Ok, jeg håper dere finner ut av dette.

Uansett så er kjærlighetssorg dritvondt og jeg håper du har noen rundt deg i denne tiden.

Nei, jeg kjenner deg heldigvis ikke i RL;)

Hvorfor er du så spydig da? Denne tråden byr ikke på smilefjes. Håper du leser andre svar her og forstår hvor usikker og engstelig jeg har blitt nå. Blir du glad av slikt?

Du og flere har greid å gjøre meg usikker og engstelig. Håper dere nyter det etter at jeg har logget av.

Hvorfor må du absolutt bruke min smerte til å hugge enda fastere i såret? Forstår du ikke hvor viktig det er for meg å ikke bli gjenkjent i RL etter de opplysningene jeg har gitt?

''Du og flere har greid å gjøre meg usikker og engstelig. Håper dere nyter det etter at jeg har logget av.

Hvorfor må du absolutt bruke min smerte til å hugge enda fastere i såret? Forstår du ikke hvor viktig det er for meg å ikke bli gjenkjent i RL etter de opplysningene jeg har gitt?''

Nå får du ta deg sammen! Maken til beskyldninger du kommer med!

Annonse

Ok, jeg håper dere finner ut av dette.

Uansett så er kjærlighetssorg dritvondt og jeg håper du har noen rundt deg i denne tiden.

Heldigvis så har jeg noen rundt meg ja og kjærlighetssorg er like vondt uansett alder.

Det verste er at denne tråden har gjort meg usikker og engstelig om at noen kan gjette seg til min og ikke minst hans identitet etter noen makabre svar jeg har fått.

''Hvis du oppfatter mine innlegg som krangling og dine som fornuftige så synes jeg du skal bruke kreftene dine på jobben din.

'''

Klarer ikke å la være: Din måte å kverulere på er lett gjenkjennelig.

Til og med JEG så det! *Klapper-meg-selv-på-skuldra*

''Du og flere har greid å gjøre meg usikker og engstelig. Håper dere nyter det etter at jeg har logget av.

Hvorfor må du absolutt bruke min smerte til å hugge enda fastere i såret? Forstår du ikke hvor viktig det er for meg å ikke bli gjenkjent i RL etter de opplysningene jeg har gitt?''

Nå får du ta deg sammen! Maken til beskyldninger du kommer med!

Kan du svare på spørsmålene jeg kommer med og la være å sitte i en skyttergrav?

Jeg tror nok ingen her kjenner deg i RL, men det er desverre litt lett å tenke seg til hvilke nick du har gått under tidligere. Men det spiller da strengt talt ingen rolle, da du er like anonym uansett.

Jeg tror nok ingen her kjenner deg i RL, men det er desverre litt lett å tenke seg til hvilke nick du har gått under tidligere. Men det spiller da strengt talt ingen rolle, da du er like anonym uansett.

Jeg går ikke under noe nick her og denne tråden gjør vondt verre.

Jeg aner ikke hva jeg har sagt eller gjort og kan ikke du og de andre forstå hvor vanskelig det er akkurat nå?

Gjest Nickløsheletida

Hvorfor er du så spydig da? Denne tråden byr ikke på smilefjes. Håper du leser andre svar her og forstår hvor usikker og engstelig jeg har blitt nå. Blir du glad av slikt?

''Håper du leser andre svar her og forstår hvor usikker og engstelig jeg har blitt nå''

Dette bør du tenke på FØR du begynner å kverulere i trådene dine. Du feiler hver eneste gang. Det begynner bra, men så er det ett eller annet du ikke liker og dermed starter du å kverulere. Dette sammen med opplysningene du gir, gjør du det veldig enkelt for oss å kjenne deg igjen.

''Håper du leser andre svar her og forstår hvor usikker og engstelig jeg har blitt nå''

Dette bør du tenke på FØR du begynner å kverulere i trådene dine. Du feiler hver eneste gang. Det begynner bra, men så er det ett eller annet du ikke liker og dermed starter du å kverulere. Dette sammen med opplysningene du gir, gjør du det veldig enkelt for oss å kjenne deg igjen.

Hvor mange tråder har jeg startet på Samliv?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...