Gå til innhold

Jeg er usikker på kjæresten min

Anbefalte innlegg

Gjest Cinnamongirl

''Hvis du oppfatter mine innlegg som krangling og dine som fornuftige så synes jeg du skal bruke kreftene dine på jobben din.

'''

Klarer ikke å la være: Din måte å kverulere på er lett gjenkjennelig.

Hæ? Hvordan klarer dere det? Finne ut hvem det er?

Fortsetter under...

• Svar 159
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Mandolaika

17

• trollemor;o)

14

• PieLill

10

• Mary Poppins

10

Kan du svare på spørsmålene jeg kommer med og la være å sitte i en skyttergrav?

''Kan du svare på spørsmålene jeg kommer med og la være å sitte i en skyttergrav?''

Alle ser at der er det du selv som sitter! Dine beskyldninger om at vi bruker din smerte til å hugge enda fastere i såret ditt og at vi kommer med makabre svar, er mer enn drøye!

Hvis du mener diskusjonen om deg er veldig overfladisk, burde du kanskje ha oppgitt alder og andre relevante ting på et tidligere tidspunkt?

''men jeg tror årsakene til at han vil beholde meg som venninne er mer kompliserte enn ungdomsgjengen på dol forstår.''

Den der synes jeg var ganske nedlatende av deg. Her er det folk i alle aldre med mye livserfaring, det er mitt inntrykk i alle fall.

Hvis du ikke er fornøyd etter alle svar og kommentarer du har fått fra personer i RL, hvorfor skriver du så her, for så å fortelle oss at vi ikke "har peiling" fordi akkurat DITT tilfelle er så innmari SPESIELT?

"Ungdomsgjeng" *smigret*

:0D

Gjest cosi fan tutte

Jeg går ikke under noe nick her og denne tråden gjør vondt verre.

Jeg aner ikke hva jeg har sagt eller gjort og kan ikke du og de andre forstå hvor vanskelig det er akkurat nå?

Hvis du trodde du skulle får hjelp her, har du kommet på feil sted.

Her gjelder følgende: "La ingen mann være intim med deg før du har gullringen på fingeren."

Følelser, begjær, tiltrekning, intimitet hører ekteskapet til.

Hvis ikke, er vårt generelle råd til kvinner: "Dump han!"

Gjest veldig anonym i dag

Hvis du trodde du skulle får hjelp her, har du kommet på feil sted.

Her gjelder følgende: "La ingen mann være intim med deg før du har gullringen på fingeren."

Følelser, begjær, tiltrekning, intimitet hører ekteskapet til.

Hvis ikke, er vårt generelle råd til kvinner: "Dump han!"

Takk for at du fikk meg til å trekke på smilebåndet;-)

Annonse

Gjest multiplemeoryou

''Jeg er først og fremst interessert i om du vet hvem jeg er i RL. Alt annet betyr ingenting.''

Jeg vet ikke hvem du er i RL, men når man har vært på DOL en stund så danner man seg fort et bilde av ulike personligheter/nick, man kjenner igjen skrivestil, måte å argumentere på, oppgitte faktaopplysninger, tema som går igjen osv.

Dette gjør da at man kan få en subjektiv oppfatning av hvilke personlighetstrekk et nick på DOL har i RL. Det er jo ikke roboter som sitter og skriver, det er mennesker.

Ehhm. Har du tenkt på at mange her, som i RL, kan ha nokså like liv, problemer, måter å diskutere på etc...???? En kan jo bli aldeles paranoid av slike påstander som du og opptil flere her kommer med. PINLIG å være en del av dette DOLsamfunnet, når man ser hvilke ting som tydeligvis betyr noe for enkelte. Hvorfor i alle dager gidder dere å kverulere? Ja, DERE kverulerer, ikke trådstarter.

Til trådstarter; jeg har dessverre ingen løsning på problemene du er oppi, men jeg håper at ting ordner seg til det beste for deg. Hvorfor ikke ta et prøveår - ta fri fra alt hjemme, og reis med ham!! God reise, på alle måter.

Gjest Nickløsheletida

Hvor mange tråder har jeg startet på Samliv?

Jeg pleier ikke å telle, men over til det saken dreier seg om.

Mannen er 66 år og jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så mye over om han har sex med andre. Du sier også at han har liten lyst.

Mitt råd er det samme som i sted, møtes for å ha det hyggelig, mat duer i parken eller noe og ta det derifra.

Forsto du svaret?

Nei jeg kan egentlig ikke si at jeg gjør det. Du sier at ''Jeg er først og fremst usikker på om han holder på med flere enn meg'' og argumenterer for at det vil være et svik, mens jeg ser at han ikke ønsker å være din kjæreste, og mener at du derfor ikke kan anklage han dersom så er tilfelle. Imidlertid forstår jeg det som at du har spurt han og fått "nei" til svar, og det er - igjen i mitt hode - ikke så mye mer du kan gjøre.

Det er imidlertid ikke vanskelig å se at du har det vondt, men det er noe DU må ta tak i, ikke han.

Mannen er 66 år og jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så mye over om han har sex med andre. Du sier også at han har liten lyst.

Mitt råd er det samme som i sted, møtes for å ha det hyggelig, mat duer i parken eller noe og ta det derifra.

Mate duer i parken?! Du regner med at det er slikt man fyller dagene med, når man har bikket 50?

Gjest Nickløsheletida

Mate duer i parken?! Du regner med at det er slikt man fyller dagene med, når man har bikket 50?

He he, nå er det bare 4 år til jeg er der selv, men en kan da mate duer i parken i alle aldre, eller hur ?

Annonse

Han kryper på sine knær nå til å få meg til å fortsette vennskapet uten sex. Han viser enorme følelser nå når jeg sier at jeg vil avslutte hele kontakten. Han nekter for at det var noe mellom han og eksen i dette selskapet, men at han var kun hyggelig mot henne. I så fall må søsteren ha plassert dem side ved side på bildene og eksen viser tydelig at hun har følelser for han.

Kan det være at han har fått problemer med potens eller lyst, og at det er dette som er sakens kjerne?

Det ville jo kunne forklare både hvorfor han vil ha vennskap uten sex, og at han ikke vil definere dere som kjærester. For når man er kjærester, "forventes" det jo sex.

Og det ville forklare hvorfor han til tross for dette viser sterke følelser.

Kan det være at han har fått problemer med potens eller lyst, og at det er dette som er sakens kjerne?

Det ville jo kunne forklare både hvorfor han vil ha vennskap uten sex, og at han ikke vil definere dere som kjærester. For når man er kjærester, "forventes" det jo sex.

Og det ville forklare hvorfor han til tross for dette viser sterke følelser.

Ja det er mer enn mulig og det er tøft for alle parter. Muligens inkludert hans ekskjæreste.

Ja det er mer enn mulig og det er tøft for alle parter. Muligens inkludert hans ekskjæreste.

Jeg ville ha blitt lettet hvis dette var forklaringen. Dette er jo ting han ikke kan noe for, men som for en mann kan være vanskelig å innrømme og å snakke om.

Både fordi det kan assosieres med det å bli eldre - og han kan føle seg som "mindre mann".

Så mitt forslag er at du sier ja til tilbudet om vennskap uten sex. Og ikke legger vekt på hvordan han definerer forholdet.

Du kan vel bare fortsette å treffe ham og ta tingene som de kommer?

''Mannen er 66 år og jeg tror ikke du trenger å bekymre deg så mye over om han har sex med andre.''

Tror du sexlivet er borte når man nærmer seg pensjonsalder? Jeg vet om et tilfelleder en dame på rundt 80 år stakk av med venninnens mann og ble hans elskerinne. :o) Selv om det var stygt gjort må man nesten bli litt imponert også på en måte.

og en anne ting:

Jeg ser du reagerer på spekulasjoner om hva som er ditt faste nick. Det kan jeg forstå. Av og til er det ikke tli å unngå at man kjenner igjen skrivestilen, men man trenger jo ikke å fortelle det.

På den annen side trigger du nok nysgjerrigheten ved å undertegne deg "veldig anonym i dag". Det er smartere å kalle seg anna54 enn "vil ikke røpe nicket mitt", for å si det sånn.

og en anne ting:

Jeg ser du reagerer på spekulasjoner om hva som er ditt faste nick. Det kan jeg forstå. Av og til er det ikke tli å unngå at man kjenner igjen skrivestilen, men man trenger jo ikke å fortelle det.

På den annen side trigger du nok nysgjerrigheten ved å undertegne deg "veldig anonym i dag". Det er smartere å kalle seg anna54 enn "vil ikke røpe nicket mitt", for å si det sånn.

''Det er smartere å kalle seg anna54 enn "vil ikke røpe nicket mitt", for å si det sånn.''

Jepp. Jeg aner forøvrig ikke hvem trådstarter er - prøver å vri hjernen litt, men kommer ikke på det.

Jeg ville ha blitt lettet hvis dette var forklaringen. Dette er jo ting han ikke kan noe for, men som for en mann kan være vanskelig å innrømme og å snakke om.

Både fordi det kan assosieres med det å bli eldre - og han kan føle seg som "mindre mann".

Så mitt forslag er at du sier ja til tilbudet om vennskap uten sex. Og ikke legger vekt på hvordan han definerer forholdet.

Du kan vel bare fortsette å treffe ham og ta tingene som de kommer?

Det er lett å være etterpåklok i forhold til nick. Jeg har grunn til å være redd for å røpe identiteten min. Når noen vrir hjernene sine i nysgjerrighet så er det ikke greit for meg.

Du har mye rett i det du skriver, og jeg har ikke skrevet noe om utviklingen de siste dagene. Jeg skulle kanskje sagt at du kan ha mye rett i det du skriver for ingen av oss kan vite hva som er rett eller ikke. Det gjør meg godt å se at noen forstår eller prøver å forstå en liten bit av det som foregår.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...