Gå til innhold

Øye som sklir ut og forvirring - haster:S

Anbefalte innlegg

Gjest Enjentefravest

Hei!

Jeg har et ganske stort problem.

Det høyre øyet sklir hele tiden ut til høyre side.

Jeg har også ofte hodepine på venstre side som kommer som et sjokk og føles ut som noen river i hjernen min og vokser og vokser, smerten var sjelden over et minutt om gangen.

Jeg har også blitt mer forvirret og sliten enn jeg noen gang har vært før.

Senest på torsdag var jeg på bowling og det har jeg vært mange ganger før, men denne gangen skjedde det noe rart.

Jeg kom hjem å skulle ta av meg skoene, da jeg la merke til at jeg hadde bowlingskoene på meg.

Jeg ble veldig flau.

Så litt senere da jeg skulle sove, våknet jeg av at jeg måtte på do og da jeg skulle gå inn på do fant jeg ikke veien og jeg har bodd her snart et år.

Jeg gikk inn i stuen, men fant ut at det ikke var doen, så måtte jeg tenke meg om og omsider fant jeg fram i en liten leilighet.

Jeg har også problemer med å konsentrere meg på skolen, synes at de minste lyder blir veldig høye og husker til og med ikke hvordan man legger sammen og trekker fra.

Jeg la også merke til at jeg våknet med en intens smerte i høyre fot her en dag, det var skikkelig ille å ligge, stå, gå og sitte.

Så gikk det over og jeg ble gradvis mer forvirret.

Og her en dag så fikk jeg pusteproblemer, måtte konsentrere meg for å puste riktig.

Det føltes ut som jeg hadde en stor klump i brystet.

Skal til optikeren på en full synsundersøkelse på lørdag, fordi hun var ganske så bekymret på grunn av øyet.

Jeg kan også prate feil nå, og blande bokstaver og "snøvle."

Kan dette være noe farlig?

Håper på svar:)

Mvh en bekymret jente fra vest

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...