Gå til innhold

Sår på penis strengen.

Anbefalte innlegg

Gjest ManneMann123

Hei! Nå i helgen var det en jente som utførte oralsex på meg, jeg kjente hun brukte litt tenner, men var ganske full så kjente ikke så mye til det. dagen etterpå så jeg at en bit av penis strengen min var borte? jeg har nå smerte i penis strengen og får vondt når jeg drar ned forhuden. hele strengen har ikke røket men er en bit oppå som er borte... jeg har to irritert områder som gjør mest vondt som er øverts og nederst på penis strengen som er veldig små klumper... tror dette er fordi biten er borte.. aldri hatt noe problem med forhud før ellerno som helst men det kom etter helgen hendelse. det har nå gått 3 dager og ikke noe særlig til forbedring... lurte på hva jeg burde gjøre? hvordan skal jeg behandle dette? og hvor lang tid tar det før jeg kan ha samleie igjen? .... Desperat gutt 17 år

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383860-s%C3%A5r-p%C3%A5-penis-strengen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Jeg tror det er greit hvis du holder det rent, vasker daglig med lunkent vann og eventuelt smører på med litt antibiotisk salve, f. eks. bacimycin eller fusidin, for å unngå infeksjon. Jeg vil tippe at det vil gå en uke eller deromkring før du er helt OK. Hvis det kommer tegn på betennelse (smerter, rød og hevelse), bør du oppsøke lege. Du bør vente med samleien til symptomene er borte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...