Gå til innhold

Dålig helse.Kjønnsykom.

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym bruker

Sliter med helsen.Kjennes som jeg har betennelse i kroppen. 8 ganger har jeg fått kur for prostataplager,Det kommer igjen etter en stund.Nå de siste dager har jeg fått utslett, vondt i baken når jeg skal på toalette.Har begynt å verke i brystet.Verker i nyrene til tider. Så mye vondt i kroppen.Kjønnsykdom? Blir bare verre etter kuren er slutt.Tatt prøver sier jeg er frisk som en fisk.Jeg blir bare dårligere..Skummelt.Gått med dette lenge. Alder 65.Kroppen min sier at trenger sterkere krutt for å bli bra.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/383925-d%C3%A5lig-helsekj%C3%B8nnsykom/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miklos Degre, Dr Med Spesialist i mikrobiologi

Som du sikkert forstår svarer jeg på spørsmål som har noe med infeksjoner og kjønnsykdommer å gjøre. Jeg kan vurdere om plager og symptomer kan muligens forklares med disse. For å kunne gi en meningsfull svar trenger jeg som regel en god del opplysninger. Ellers blir det lite mening i svarene. Jeg har alt for få knagger i din beskrivelise til en meningsfull vurdering. Det er ingen holdepunkter som skulle si noe om kjønnsykdom. Langvarige prostataplager som ikke responderer på behandling krever nærmere undersøkelse. Gå til en urolog. Han/hun kan også vurdere nyreplagene. Jeg er ikke sikker om jeg forsår hva du mener med "betennelse i kroppen". Betennelse kan forårsakes av en rekke ting, og gir eller k an gi forskjellige plager. Dette sier du ingenting om. Jeg tviler på at de forskjellige symptomer du har henger sammen. Begynn med det som er mest plagsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...