Gå til innhold

sviende lepper

Anbefalte innlegg

Jeg har Sjøgrens og har måttet foreta spyttkjertelbiopsi. Denne har forårsaket nervesmerter og problemer med underleppa - med kronisk brennende og sviende smerte. I tillegg til dette føler jeg litt av leppa kjennes "lammet" ut og jeg får et hvitt felt på ca 2x2mm som virker "dødt". Jeg smører, smører, smører og smører - fins det noe å gjøre med dette? Har forsøkt alt av smørende remedier på apoteket og finner lite som hjelper. Ingen av legene jeg har nevnt dette for har hørt lignende tilfeller og det høres sikkert bagatellmessig ut, men gudbedre så plagsomt det er. Takknemlig for hjelp og råd.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384068-sviende-lepper/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...