Gå til innhold

Hvordan oppdaget DU utroskap?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Bedratt altså

Små ting over lang tid. Som at jeg spurte hvem han danset med. Den og den. Hvordan det sa han. Fordi jeg ikke stoler på deg lengre. Da pilte han i stuen. Da gikk varselklokkene mine. Og etter at jeg fikk barn kom det som en stor sum av de små tingene at jeg ikke stolte på han. Lurer på om man får veldig vibber for sannhet/løgn når man har fått barn. Min mann blånektet til bevisene lå der på bordet. Jeg er svært sjokkert over hvor lenge han holdt seg til løgnene sine, enda jeg ba om sannheten. Mye tillit er nå ødelagt på grunn av det.

Det er utroskap av i 7 av 10 forhold. Det du nekter å tro kan være meget sannsynlig om du har en mavefølelse for det.

Små ting over lang tid. Som at jeg spurte hvem han danset med. Den og den. Hvordan det sa han. Fordi jeg ikke stoler på deg lengre. Da pilte han i stuen. Da gikk varselklokkene mine. Og etter at jeg fikk barn kom det som en stor sum av de små tingene at jeg ikke stolte på han. Lurer på om man får veldig vibber for sannhet/løgn når man har fått barn. Min mann blånektet til bevisene lå der på bordet. Jeg er svært sjokkert over hvor lenge han holdt seg til løgnene sine, enda jeg ba om sannheten. Mye tillit er nå ødelagt på grunn av det.

Det er utroskap av i 7 av 10 forhold. Det du nekter å tro kan være meget sannsynlig om du har en mavefølelse for det.

''Det er utroskap av i 7 av 10 forhold. Det du nekter å tro kan være meget sannsynlig om du har en mavefølelse for det.''

Helt på siden. Hvor har du de tallene fra? Hvordan har de i så fall kommet fram til det?

mvh

Gjest Bedratt altså

''Det er utroskap av i 7 av 10 forhold. Det du nekter å tro kan være meget sannsynlig om du har en mavefølelse for det.''

Helt på siden. Hvor har du de tallene fra? Hvordan har de i så fall kommet fram til det?

mvh

http://www.dagbladet.no/dinside/2006/05/07/465453.html

http://blogg.kondomeriet.no/2011/06/07/7-av-10-nordmenn-er-utro-pa-nett/

Og ganske så godt sagt når jeg nå sitter her:

'' Jeg tror at den som tar for lett på utroskap og ikke snakker om det i annet enn sladrete sammenhenger, en dag vil rives i fillebiter, sier Bergestuen.''

http://www.kjendis.no/2008/05/15/535274.html

Gjest Bedratt altså

mvh

''http://www.bt.no/lokallokal/arnaogosteroy/kommentar/I-seng-med-en-annen-1899980.html''

Takk for linker. :-)

Denne linken funker ikke. Kanskje fordi rammene kom feil?

I de to andre artiklene står det kun som en påstand, ingen ting om hvordan de har kommet fram til tallene.

mvh

Annonse

Gjest Bedratt altså

mvh

Det er mulig at det står mer i boken til Frode Thuen "Utro" om den undersøkelsen. Tror det var en ringeundersøkelse hvor man ble spurt om man hadde vært utro i det forholdet man var i nå. Og nå leste jeg noe om langvarige forhold. Så henger det sikkert sammen med den selvdyrkningskulturen vi har i dag. Vi skal jo være så jævlig vellykka. Kan også anbefale boken Evig din av Eva Tryti. Den gir virkelig noe å tenke over den også, selv om jeg ikke er enig med henne i alt som å åpne forholdet om nødvendig, så har hun mange andre poeng.

Jeg var grenseløst naiv. Vi hadde jo barn sammen, og i hodet mitt var hans ansvar for dem like stort som mitt... vel.

Jeg så alle tegnene og tok det opp hundre ganger, han nektet, jugde og idiotforklarte meg så grundig at jeg var like høy som dørstokken til slutt.

Mannen hennes ringte meg og bekreftet at hun hadde tilstått kort etter at jeg flyttet ut.

Takk for linker. :-)

Denne linken funker ikke. Kanskje fordi rammene kom feil?

I de to andre artiklene står det kun som en påstand, ingen ting om hvordan de har kommet fram til tallene.

mvh

Jeg har skrevet en tråd ang.temaet her inne,men er fortsatt der at jeg ikke enda har evt.utroskap 100% avslørt,kun sterk mistanke.

Som nevnt av en annen i tråd lengre oppe blånekter også mannen min den dag i dag.Legger merke til at han blir ekstra kjærlig og oppmerksom når jeg enda en gang har tatt opp temaet,og i helgen ble han akkutt kåt og dro meg med til sengs midt på ettermiddagen. Så har han plutselig begynt å sitte med sin pc litt unna meg,men dog i samme rom,liksom for å trygge meg litt. synes dette er så rart uansett. Vanskelig å forklare,men... Men passord er der og mobilen i lomma 24/7. Mye datatrafikk på den,ser jeg av fakturaer(som han legger unna for meg),men som nevnt tidligere ser det altså ut til at han surfer når jeg ikke ser det. Siste oppdagelse var i helga da jeg kikket bortpå skrivebordet på hans pc,da han hadde slått på og så en stor,rød "M",nede ppå opgavelinja,på lys blå bakgrunn. Tenkte på et sesielt nettsted da.... Nå gir jeg bare blanke. Har kommet dit.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...