Gjest kayati Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Hei. Jeg har silikon, som jeg tokk da jeg var 18 og nå er jeg 34. har pirset begge mine bryster. For ca 2 år siden begynte det ene brystet å få betenelse rett under pirsing hullet i brystvorten min. Noen ganger sprak bylen selv og verk kom ut. Andre ganger stakk jeg hull på den, og renset det. Jeg kontaktet etter hvert lege og han sa at jeg bare skulle bruke basumusin. Det hjalp men det kom igjen. Det har hvert litt av og på. Den har spesielt vist irritasjoner når min kjæreste har suget på den. I kveld vurderte jeg å ta den ut, fordi jeg var redd at det kunne være kreft? Eller utvikle seg til kreft fordi det aldri gror. Men da slo en annen tanke meg, at tenk om det er grunnen til at jeg ikke har fått kreft fordi den får verket ut dritten? Men tar jeg den ut, blir kanskje det værende i brystet å utvikler seg? Så jeg satt den inn igjen etter å ha renset det. Jeg tokk mammagrafi for ca 2 år siden, rundt den tiden den begynte å vise seg betennelse. Men da viste det ingen ting. Hva ville du anbefale meg? Kan det også være så enkelt at jeg bare ikke har vært flink nok til å rense det så det alldri har grodd helt? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384124-b%C3%B8r-jeg-skjekke-dette-n%C3%A6rmere/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
EnolaGay Skrevet 25. september 2012 Del Skrevet 25. september 2012 Kreft kommer ikke av piercinger eller betennelser. Det kommer av ukontrollert cellevekst der man i stor grad ikke aner hvorfor cellene går berserk. En piercing som ikke vil gro (etter så lang tid!) kan derimot åpne for alle mulige basiller for å komme inn i kroppen. Med katastrofale følger som er like farlige som kreft. Ta skiten ut og la det gro! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384124-b%C3%B8r-jeg-skjekke-dette-n%C3%A6rmere/#findComment-3395166 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.