Gå til innhold

Er så frustrert!

Anbefalte innlegg

Gjest Tankesprø

Er så utrolig forelska i en annen... Er gift, barn og alt burde være bra, men sånn er det dessverre ikke.

Jeg får ikke denne andre ut av hodet mitt. Når jeg har intim kontakt med min partner så dukker bildet av den andre opp. Jeg tenker og skammer meg over det, men tankene klarer jeg ikke og stoppe!

Dette er vondt, og ikke minst utrolig vondt overfor partneren min som ikke vet noe.

Jeg har forsøkt lenge å få tankene på den andre personen ut av hodet mitt, men klarer det ikke!

Nå tenker jeg ofte på hvor lite realt dette er, og tenker litt på å komme meg ut av forholdet på en ryddig måte.

Jeg har ikke vært utro eller har noen daglige treff på noen måte, men har et savn som går langt langt inn i sjelen min.

Et resultat er humørsyke i hjemmet da jeg ikke klarer og legge tankene bort.

Hva er fair? Eller hva burde jeg gjøre?

Jeg ønsker ikke å såre noen, men klarer snart ikke mer her...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384143-er-s%C3%A5-frustrert/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...