Gå til innhold

MR

Gjest hesehege

Anbefalte innlegg

Var på MR i dag pga nakkesmerter. Da jeg kom ut fra maskinen og gikk for å kle på meg lå bildene mine på skjermen til radiografen. Der så jeg at det var en stor hvit masse på siden av nakken/halsen min? Var bare på den ene siden. Har lenge hatt en "klumpfølelse" og sårhet i halsen og kjent en kul på siden litt over skjoldbruskkjertelen, har ofte ensidig nesetetthet og tjukt gulaktig slim på tunge/ i hals når jeg våkner. Av og til når jeg spytter opp dette slimet er det striper av ferskt blod i det. Fastlegen har kjent på kulen og ignorert den. Mamma har autoimmun thyrioditt med knutestruma. Nå tar det jo en god stund til jeg får vite noe resultat fra MR, er det noen her som har noen tanker? Hva betyr denne hvite klumpen på skjermen?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384193-mr/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...