Gjest hesehege Skrevet 27. september 2012 Del Skrevet 27. september 2012 Var på MR i dag pga nakkesmerter. Da jeg kom ut fra maskinen og gikk for å kle på meg lå bildene mine på skjermen til radiografen. Der så jeg at det var en stor hvit masse på siden av nakken/halsen min? Var bare på den ene siden. Har lenge hatt en "klumpfølelse" og sårhet i halsen og kjent en kul på siden litt over skjoldbruskkjertelen, har ofte ensidig nesetetthet og tjukt gulaktig slim på tunge/ i hals når jeg våkner. Av og til når jeg spytter opp dette slimet er det striper av ferskt blod i det. Fastlegen har kjent på kulen og ignorert den. Mamma har autoimmun thyrioditt med knutestruma. Nå tar det jo en god stund til jeg får vite noe resultat fra MR, er det noen her som har noen tanker? Hva betyr denne hvite klumpen på skjermen? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384193-mr/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.