Gå til innhold

Rar om dagen

Anbefalte innlegg

Gjest Lizzenja

Jeg kunne kanskje ha postet dette andre steder, men nå ble det her. Det har seg slik at jeg er litt smårar om dagen ;) Egentlig tror jeg at jeg er sliten, for det er mye stress rundt meg nå. Jobben tar alt for mye tid og energi, mye reising. Føler jeg bor i en koffert, noe som ikke er gunstig for famliesituasjonen. Huset står på hodet. Det er óg reising når jeg skal treffe min kjæreste, noe som sliter akkurat nå. Et nært familiemedlem er alvorlig syk, noe som innebærer mye fortvilelse. Jeg reiser også jevnlig på besøk der.

Midt oppi dette har jeg begynt å irritere meg over kjæresten. Verdens flotteste mann, for meg. Likevel summerer jeg småting i mitt hode, som da blir en stor greie. Prøver å si at jeg er fryktelig sliten for tiden, og han forstår. Men samtidig synker min interesse for han, og det er noe jeg ikke vil, å miste ham. Lurer frem og tilbake på om jeg skal fortelle alle småtingene som irriterer meg, eller om jeg bare skal la det være, som jeg hittil har gjort. Begge deler kan bli negativt. Om jeg bærer på det, blir jeg surere. Om jeg forteller, vil jeg føle meg lite snill, og han vil nok bli såret. Kanskje jeg skal plukke ut noen av tingene, og si?

Blir smågal av å tenke på det, og trenger i alle fall tid. Det har jeg sagt, men da blir jeg redd for at vi kan vokse fra hverandre. Jeg trenger litt ro, noe positivt og mindre stress, for å kunne gi noe av meg selv. Vet ikke hvor jeg vil med innlegget, men det gjorde godt å lufte dette. Takk for din tid :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384316-rar-om-dagen/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest luftslott

Ta frem penn og papir og skriv ned alt som irriterer deg ved ham. Ta med alle detaljer og få med akkurat hvor frustrert det gjør deg. Skriv til du koker:-) Så tar du med deg arket ut og brenner det opp, og gir slipp på alt det sinte:-)

Det er ikke det minste rart at små ting blir store når du er så sliten som nå. Det er klart at du ønsker å stille opp for ham når han har det tøft! Men husk på det de sier under sikkerhetsgjennomgangen på flyet: oppstår det en situasjon der oksygenmaskene blir utløst, sett på deg din egen maske før du hjelper andre.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384316-rar-om-dagen/#findComment-3397436
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...