Gå til innhold

Eggløsning?

Anbefalte innlegg

Gjest Spent på svaret!

Hei! Jeg er 44 år, og opplever egentlig at menstruasjonen er mer regelmessig og at eggløsningstester oftere er entydig positive nå enn da jeg aldersmessig kunne forvente å være fertil. Vi har egentlig barneønske, men regner ikke med å lykkes på vanlig måte. Har vært spontant gravid flere ganger og mistet. Har aldri fått positiv test ved prøverør, men har fortsatt embryoer på frys. Siden jeg har blitt spontant gravid, men aldri i stimulert syklus, er det kun aktuelt for meg med innsett i naturlig, ustimulert syklus. Derfor: 1 Kan jeg forvente at jeg faktisk har eggløsning når eggløsningstesten har slått ut positivt? 2 Dersom det er slik at eggløsningstesten også kan slå positivt ut uten at deg har vært eggløsning, vil likevel livmorsslimhinnen være bygd opp og hormonnivået ellers være som om eggløsning hadde skjedd, slik at embryoer kan settes inn med en viss sjanse for graviditet? Velger å spørre deg om dette, siden klinikken vi har embryoer på frys hos oss ikke er i Norge, og kommunikasjonen derfor er noe utfordrende.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384389-eggl%C3%B8sning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...