Gjest Spent på svaret! Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Hei! Jeg er 44 år, og opplever egentlig at menstruasjonen er mer regelmessig og at eggløsningstester oftere er entydig positive nå enn da jeg aldersmessig kunne forvente å være fertil. Vi har egentlig barneønske, men regner ikke med å lykkes på vanlig måte. Har vært spontant gravid flere ganger og mistet. Har aldri fått positiv test ved prøverør, men har fortsatt embryoer på frys. Siden jeg har blitt spontant gravid, men aldri i stimulert syklus, er det kun aktuelt for meg med innsett i naturlig, ustimulert syklus. Derfor: 1 Kan jeg forvente at jeg faktisk har eggløsning når eggløsningstesten har slått ut positivt? 2 Dersom det er slik at eggløsningstesten også kan slå positivt ut uten at deg har vært eggløsning, vil likevel livmorsslimhinnen være bygd opp og hormonnivået ellers være som om eggløsning hadde skjedd, slik at embryoer kan settes inn med en viss sjanse for graviditet? Velger å spørre deg om dette, siden klinikken vi har embryoer på frys hos oss ikke er i Norge, og kommunikasjonen derfor er noe utfordrende. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384389-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.