Gjest Spent på svar! Skrevet 3. oktober 2012 Del Skrevet 3. oktober 2012 Jeg er 44 år og opplever egentlig at menstruasjonen er mer regelmessig og eggløsningstestene entydig positive nå enn da jeg aldersmessig kunne forvente å være fertil. Vi har egentlig barneønske, men forventer ikke å lykkes på egenhånd. Har vært spontant gravid flere ganger, og mistet, men har ikke vært i nærheten av positiv test ved prøverør. Vi har likevel flere embryo på frys. Dersom vi skal bruke de, vil jeg at det skal være i naturlig, ustimulert syklus. Derfor 1 Kan jeg regne med at jeg faktisk har eggløsning ved positiv eggløsningstest? 2 Dersom det eventuelt ikke er sikkert at jeg har eggløsning ved positiv test, vil likevel livmorsslimhinnen være oppbygd og hormonnivået ellers være som om jeg hadde eggløsning, slik at det er en viss sjanse for graviditet om embryo blir satt inn i den aktuelle syklus? Velger å spørre deg om dette, da klinikken vi har på frys hos ikke er i Norge og kommunikasjonen derfor ikke er den enkleste. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/384390-eggl%C3%B8sning/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.