Gå til innhold

Eks som tar kontakt, interesse?

Anbefalte innlegg

Gjest må spørre dere først :-)

Eks'en min (som jeg gjorde det slutt med for noen år tilbake) har med ujevne mellomrom gitt lyd fra seg på mail eller sms. Litt sånn "hvordan har du det", gratulasjon på bursdagen og slikt.

I august var han innom byen der jeg bor, og tok kontakt for å ta en kopp kaffe sammen. Det var både greit og hyggelig, og vi har utvekslet noen (ikke mange) meldinger i etterkant. Her om dagen fikk jeg en sms, da var han på gjennomreise og lurte på om jeg hadde det bra. Skrev også at han ville tenke på meg hver gang han "var i området".

Kan dette tolkes som et tegn på interesse?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384391-eks-som-tar-kontakt-interesse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest må spørre dere først

Om dere begge er single og det avr du som gjorde det slutt, så kan han fortsatt ha håp.

Jeg er singel, ikke han. Tror de har litt problemer i forholdet sitt. Da vi ble sammen, var han i et forhold som han avsluttet like etter at vi "catcha up"...

Jeg er singel, ikke han. Tror de har litt problemer i forholdet sitt. Da vi ble sammen, var han i et forhold som han avsluttet like etter at vi "catcha up"...

Uff. Saken ble straks verre om han er i et forhold. Da vil han nok ha en elskerinne. Er du verdt det?

Annonse

Jeg tipper han er interessert. Uansett om du føler det samme eller ei, så er det alltid kjekt med litt oppmerksomhet fra en eks. Det gir en veldig gos bekreftelse på deg som person. Det at du har lagt i fra deg mye bra som gjør at han tenker på deg fortsatt ;)

Gjest må spørre dere først

Det kan virke som han ikke helt har glemt deg,

Men håper du han er interessert?

Nei, det gjør jeg overhodet ikke.

Men tenker litt på samboeren hans, om hun vet og syns det er greit at han kontakter/treffer meg. Og for så vidt også om han er på leting etter en ny/ekstra mens han allerede er i et forhold (litt sånn en gang utro osv..)

Gjest trøsteren

Utfra din info, så ville jeg tolket det slik at han gjenopptar/ser det positive med deg pga problemer i sitt nåværende forhold.

Søker trøst hos deg kanskje, flykter fra problemer, evt. er typen som aldri er helt singel som har flytende overganger i forholdende sin.

Tolker det ikke slik at han er interessert i å gjenoppta forholdet, men mer som en slags "ensomhet" i den situasjonen han for tiden er i.

Annonse

Ikke singel? OBS OBS..... Da stiller saken seg litt annerledes. Vel, han kan jo fortsatt være glad i deg og savne deg men det blir ikke helt riktig for hans nåværende kjæreste om han søker trøst i en eks.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...