Gå til innhold

Kjærester med totalt ulike døgnrytmer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rart, jeg fikk den opp med en gang. Det var norges fremste ekspert på søvn, en professor ved UiB som var intervjuet om B-mennesker.

Forresten, sendte du meg mail tidligere i uken? Sjekker den mailkontoen ganskje skjeldent, men kunne ikke se noen fra deg da jeg sjekket den isted :)

Hei!

Nei jeg har ikke sendt mail.

Dette fordi det gjaldt noen personlige ting om samliv, sånt som jeg føler meg usikker på, så trenger noen ganger svar på ting og vil ikke utlevere min mann her.

Så har han vært og er lite hjemme, jeg kjenner meg sliten, mer og mer, også tenkte jeg "så hvorfor skal jeg alltid legge ned så mye energi i å forandre meg, tilpasse meg, forstå han" osv...

Jeg kjente meg ikke i humør og form for det.

Men så reagerte jeg på en dum måte mot han en kveld han kom sent hjem, istedet for å svare hyggelig, virket jeg irritert, det tok to dager før jeg innså dette selv og sa unnskyld. Han ble veldig glad.

Så nå er ting mer eller mindre i orden, så jeg sender deg nok mail snart likevel :-) Men ting er ikke helt i orden, jeg er så ekstremt sliten at jeg svelger en sorgklump hele tiden (hvis du skjønner hva jeg mener), men jeg sier ikke noe til noen, jeg gjør det man skal, jobber, smiler og er hyggelig mot barna, men jeg kjenner meg utslitt, og jeg sover dårlig, et par timer også våkner og blir liggende våken til jeg står opp kl 06.00. Jeg spiser dårlig, men husker å ta jern for jeg er fortsatt svimmel.

Min mann forsørger meg jo så jeg må gjøre mitt hjemme, min mann er kjempeflink når han kan, nå er det kvartalsoppgjør et eller annet og han jobber derfor ekstremt mye. Men jeg rekker ikke med alt, det føles som om jeg feier på overflaten og at andre ting hoper seg opp, hagen må rakes, vinduer vaskes, og ikke en dag rekker jeg det, da våknet jeg om nettene. Også er det min egen oppgave som stagnerer, for etter alt med barna fra kl 06.00 til kl 22.00, da mener jeg matpakker, frokost, middag, lekser, oppvask, bading, eventyr m.m, så klarer jeg ikke sette meg ned å skrive på oppgaven og da våknet jeg pga av den.

Jeg er fortvilt, nå drar jeg til skogen. Nå er det blitt slik at selv i skogen føler jeg meg trist tenker bare på alt som jeg burde ha gjort, jeg pleier å hygge meg i skogen, men nå vendr hele tiden tankene tilbake, fristen på oppgaven, jeg har ikke jobbet noe på den osv... også kommer annen angst snikende, redselen for å ikke være flink å komme ut i arbeidslivet-

Takk for at du hjelper meg.

Rart, jeg fikk den opp med en gang. Det var norges fremste ekspert på søvn, en professor ved UiB som var intervjuet om B-mennesker.

Forresten, sendte du meg mail tidligere i uken? Sjekker den mailkontoen ganskje skjeldent, men kunne ikke se noen fra deg da jeg sjekket den isted :)

Hei!

Jeg drar kun i skogen fordi min datter vil :-) Hun sa i går, "mamma du vet jeg skal bli bibliolog" også forklarte hun mye. Hun mente biolog. Hun elsker skogen, og undersøker og fotograferer ting.

Vi har det fint der, men ubehagelig med den der uroklumpen. :-)

Annonse

En utpreget B-livsstil kan gjøre det veldig vanskelig å få til aktiviteter sammen med eventuelle barn. Mange hyggelige ting må påbegynnes før kl 14.00.

Kan fort bli ensomt og stuslig å gå å vente på en som skal stå opp.

mvh

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...