Gå til innhold

Anmelder man "ufarlige" SMS?

Anbefalte innlegg

Det er en fyr som har sett meg et eller annet sted og som stadig sender SMS selv om jeg har sagt at jeg ikke er interessert.... Har gitt ham klar beskjed om at jeg ønsker han skal slutte å kontakte meg, men han skjønner det visst ikke :/

Jeg får vel ca to-tre sms i uka, og de er ikke "ekle" - nå fikk jeg f.eks. en der det sto " ;-) Hei!"

Hva gjør man med slikt? Det hjelper vel ingenting å anmelde det, og virker ikke det voldsomt krisemaksimerende å anmelde? Jeg synes bare det er en smule ekkelt at han ikke tar et nei for et nei :/

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/384402-anmelder-man-ufarlige-sms/
Del på andre sider

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

6

• Dorthe

4

• laban

2

• Bella Dotte

2

Mest aktive i denne tråden

Annonse

Ja, men det føles ekkelt... han bor ikke så langt unna heller :/

Gi nummeret hans til en stor, sterk mannlig kamerat av deg som også bor i nærheten, og be ham sende ham en klartekstmelding om å la deg være i fred. Ingen trusler selvfølgelig, bare klar beskjed om å ligge unna. Det bør holde.

Du har ingen grunn til å tro at han kan bli farlig, antar jeg? Høres mer ut som en med manglende antenner.

Gjest Hulderen

Du kan sende én SMS tilbake: "Jeg har bedt deg slutte. Videre SMSer vil bil videresendt til politiet."

Med vennlig hilsen

Erik

Med vennlig hilsen Erik? Slik at stalkeren tror at togli har en kjæreste som heter Erik, mener du? Slett ikke dumt, med mindre han har så god oversikt at han vet at hun er singel. Da kan det virke litt tåpelig.

Annonse

Gi nummeret hans til en stor, sterk mannlig kamerat av deg som også bor i nærheten, og be ham sende ham en klartekstmelding om å la deg være i fred. Ingen trusler selvfølgelig, bare klar beskjed om å ligge unna. Det bør holde.

Du har ingen grunn til å tro at han kan bli farlig, antar jeg? Høres mer ut som en med manglende antenner.

Tipper det er manglende antenner ;)

Hadde en slik "forfølger" en gang før - en som fant meg via bilnr mitt.... og da fikk jeg en kompis til å gi beskjed om at han skulle "ligge unna" - og det funka ;)

Nå høres det ut som jeg er DEN rypa, men det er jeg altså ikke - tipper bare at når man er førti og singel så har man ikke så fryktelig stor konkurranse :P

Gjest Belladonnas

Har en singel venninne som også forteller at det er helt utrolig hvor i klartekst hun må si fra til noen menn. Høres utrolig slitsomt ut. Synes Sør sitt svar var et av de bedre. Selv om du kanskje bør signere med navnet ditt. Sikkert bare en teit måte å prøve seg på, fra en som tror han er guds gave til deg.

Kanskje du kan sende en sms om at din nye kjæreste synes meldingene hans er plagsomme.....

Tipper det er manglende antenner ;)

Hadde en slik "forfølger" en gang før - en som fant meg via bilnr mitt.... og da fikk jeg en kompis til å gi beskjed om at han skulle "ligge unna" - og det funka ;)

Nå høres det ut som jeg er DEN rypa, men det er jeg altså ikke - tipper bare at når man er førti og singel så har man ikke så fryktelig stor konkurranse :P

Nå, du er jo flott du da:) Gjør du den feilen at du svarer ham noen ganger? For å få sånne typer til å gi seg må man rett og slett ikke svare i det hele tatt. Aldri, uten unntak. Selv kjølige svar kan de tolke som at du er på glid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...