Gå til innhold

Anmelder man "ufarlige" SMS?

Anbefalte innlegg

Har en singel venninne som også forteller at det er helt utrolig hvor i klartekst hun må si fra til noen menn. Høres utrolig slitsomt ut. Synes Sør sitt svar var et av de bedre. Selv om du kanskje bør signere med navnet ditt. Sikkert bare en teit måte å prøve seg på, fra en som tror han er guds gave til deg.

Kanskje du kan sende en sms om at din nye kjæreste synes meldingene hans er plagsomme.....

Hehe, hadde sikkert vært lurt;) Problemet er at han helt sikkert kjenner noen som kjenner osv.....

Fortsetter under...

• Svar 62
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• tonie

6

• Dorthe

4

• laban

2

• Bella Dotte

2

Mest aktive i denne tråden

Nå, du er jo flott du da:) Gjør du den feilen at du svarer ham noen ganger? For å få sånne typer til å gi seg må man rett og slett ikke svare i det hele tatt. Aldri, uten unntak. Selv kjølige svar kan de tolke som at du er på glid.

Har du sett meg? Jeg og nick altså :P

Første gangen han tok kontakt og lurte på om jeg ville date ham, så svarte jeg på en hyggelig, men avvisende måte... deretter har jeg ikke svart ham i det hele tatt - ikke før i kveld. Da var jeg sinna siden jeg trodde jeg var kvitt ham (tre dager siden siste sms).... så denne gangen sa jeg klart og tydelig fra at han skulle slutte å sende sms - ikke svar på siste melding, så jeg håper han tok "hintet" denne gangen....

Annonse

Har du sett meg? Jeg og nick altså :P

Første gangen han tok kontakt og lurte på om jeg ville date ham, så svarte jeg på en hyggelig, men avvisende måte... deretter har jeg ikke svart ham i det hele tatt - ikke før i kveld. Da var jeg sinna siden jeg trodde jeg var kvitt ham (tre dager siden siste sms).... så denne gangen sa jeg klart og tydelig fra at han skulle slutte å sende sms - ikke svar på siste melding, så jeg håper han tok "hintet" denne gangen....

Jeg er jo ganske anonym både her og på det andre forumet, så jeg klandrer deg ikke. Liker ikke å gjøre så mye utav meg! Jeg har sett bilde av deg der på det andre, og på felles kjentes profiler på Facebook.

Hvis det der er alt som har blitt sagt mellom dere synes jeg du overreagerer kraftig. Så for meg at han hadde vært som en klegg i måneder! Bra du fikk sagt fra, da. Tenker han har skjønt det nå:)

Gjest matbemaybe

Antakelig Mann53. Han virket temmelig innpåsliten, så ikke ut til å ta nei for et nei, og han visste dessuten sånn ca hvor du bodde. Du skal ikke se bort ifra at han har funnet ut bode bosted og navn på deg.

Gir det seg ikke bør du politianmelde.

Annonse

Gjest Belladonnas

Tipper det er manglende antenner ;)

Hadde en slik "forfølger" en gang før - en som fant meg via bilnr mitt.... og da fikk jeg en kompis til å gi beskjed om at han skulle "ligge unna" - og det funka ;)

Nå høres det ut som jeg er DEN rypa, men det er jeg altså ikke - tipper bare at når man er førti og singel så har man ikke så fryktelig stor konkurranse :P

Det finnes da mange ryper på 40++

Kanskje du bør melde deg som modell i Tara, som forøvrig er veldig bra blad som jeg begynte å lese lenge før jeg ble 40 år.

Hei, Togli..

Det er vel hyggelig med oppmerksomhet, men ikke av "feil" folk/ på innpåsliten måte.

Om han ikke gir seg nå så har "Lillemus" det enkleste og beste rådet. ( som vanlig ).

Å anmelde blir som å rope ulv, ulv i en saueflokk når en ser ei snømus.

Uansett, føl deg iallefall som "den rypa".

Om du skulle trenge litt nærhet og kos en kveld, kan jo det og være en måte å få slutt på det. Me mannfolk blir som dere alltid fornøyde etter et ligg, men det må jo være klart at det "ikke kan bli noe mer" om det er tilfelle. Kanskje han ikke er så verst...likevel...;-)

Jeg tror det lureste er å ignorere fullstendig. Jeg har et par stalkere jeg også, tre, hvis man regner meg moren min, og det er ikke noe hyggelig å føle seg beleiret/overvåket (hadde de enda vært kjekke/normale, men kjekke/normale menn gjør ikke sånt og de tar også et nei for et nei). De er også flinke til å inngi dårlig samvittighet. Ta fart og blås en lang marsj i dem. Håper det snart roer seg!

Jeg er jo ganske anonym både her og på det andre forumet, så jeg klandrer deg ikke. Liker ikke å gjøre så mye utav meg! Jeg har sett bilde av deg der på det andre, og på felles kjentes profiler på Facebook.

Hvis det der er alt som har blitt sagt mellom dere synes jeg du overreagerer kraftig. Så for meg at han hadde vært som en klegg i måneder! Bra du fikk sagt fra, da. Tenker han har skjønt det nå:)

Jeg synes vel det er mest "skummelt"... Han virker en smule desperat og lurer på hvorfor jeg ikke er interessert siden han vet at jeg er singel..... Dessuten sier magefølelsen hans at han er den perfekte mannen for meg, og han går etter dette.... og at han skjønner jeg ikke liker å bli kontakta slik, men at han ikke hadde noe valg da han så meg - for han vet jeg er den rette....

Sånt synes jeg bare er creepy! Han kjenner meg ikke fra annet enn et bilde, men har funnet ut hvor jeg bor osv....

Skjønner det ikke er noe å anmelde, men føler for å "true" med dette om han ikke stopper... men ingen vits i det hvis han vet at anmeldelse uansett ikke har noe å si fra eller til..

Han har heldigvis ikke tatt kontakt etter den sms'en jeg sendte igår kveld om at han aldri fikk kontakte meg igjen.

Kan du ikke bare skrive en SMS at dersom han ikke stopper så anmelder du ham? Jeg fikk anbefalt det her inne en gang og da ble det slutt med SMS'ene.

Det var det jeg vurderte.. men ser ut som flere her mener jeg overreagerer ;) Liker bare ikke tanken på at "tenk om han oppsøker meg" etc :/

Antakelig Mann53. Han virket temmelig innpåsliten, så ikke ut til å ta nei for et nei, og han visste dessuten sånn ca hvor du bodde. Du skal ikke se bort ifra at han har funnet ut bode bosted og navn på deg.

Gir det seg ikke bør du politianmelde.

Nei, han her er yngre og ikke fra samme sted ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...